7 תשובות
את מכירה טונות של אנשים בהתנדבות!! מתוך כל מי שהיה איתי בקורס שמרתי קשר רק עם מישהי אחת והכרתי מלא אנשים שאני מתה עליהם בהתנדבות עצמה, אני מזה מבינה אותך גם לי היה מלא אנשים שלא אהבתי בקורס אבל זה באמת לא משפיע בכלל על ההתנדבות
שואל השאלה:
תודה! אני מה זה צריכה את זה. אני מפחדת פחד מוות שאני לא אכיר אף אחד ממדא..
תודה! אני מה זה צריכה את זה. אני מפחדת פחד מוות שאני לא אכיר אף אחד ממדא..
אנונימית
בהתנדבות את מכירה מלא אנשים!! אני מכירה הרבה שלא אהבו את הכיתה שלהם בקורס ולא היה להם חברים ועכשיו כשהם מתנדבים יש להם מלא חברים, תחשבי יש במדא מלא אנשים, ובמשמרות מכירים אנשים, החברים הכי טובים שלי הם ממדא, תחשבי שמשמרת זה הרבה שעות ויש הרבה זמן להתחבר, באמת שאני לא מכירה אף אחד שאין לו חברים במדא, יש ככ הרבה אנשים שאין סיכוי לא למצןא
אנונימית
אני בכלל לא עשיתי את הקורס 60 השנתי (עשיתי מקוצר) אז לא הכרתי אף אחד מהקורס שהתחלתי להתנדב ועכשיו אני מכירה באמת את כולם ויש לי הרבה חברים במדא.
אנונימית
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
מאיזה תחנה את?
אנונימית
שואל השאלה:
נתניה
נתניה
אנונימית
באותו הנושא: