5 תשובות
גילטאפיש? סתם סתם אממ חשבת בשם שלו?
אנונימית
שואל השאלה:
אני תימני והוא קרא לי ניגר אז אני צריך גם כינוי בשבילו
אני תימני והוא קרא לי ניגר אז אני צריך גם כינוי בשבילו
אנונימי
^חברה שלי קוראת לי אשכנטוזה, תחשוב על משהו דומה
תתייחס לזה שהוא לא מסוגל להיות בשמש בלי להיהפך לעגבנייה ושהוא לא יכול לסבול חריף ושהוא חייב קרם הגנה כל הזמן כי אז הוא יהיה אדום
גחנון
אנונימית
באותו הנושא: