9 תשובות
4, 1, 2, 3
4
1
2
3

אשמח גם לשלוח לך סיכומים אם תרצי
שואל השאלה:
^אני חייבת עזרה):::::
^הסדר הראשון לא הגיוני. תשים לב שכתוב כניסה לתאים ולא יציאה מהם ואין הגיון שיווצר תהליך התחברות והתנתקות מההמוגלובין בלי שהחמצן יועבר לתא כלשהוא בגוף.
נכון אני דבע אני דקה יתקן
^הכל טוב
אם אתה רוצה סיכומים או הסברים על התהליך אני אשמח לעזור
סתם לא אין לי מושג
[מחקתי את הסדר הראשון כי אין סיכוי שהוא נכון]

עם מדברים על תאי הגוף (נראה לי שכן):
4
1
2
3
הסבר: חמצן נכנס לכלי הדם מנאדיות הריאה, הוא ניקשר להמוגלובין שעל תאי הדם האדומים בדם (באמצע שלהם, המוגלובין הוא סוג של חלבון), החמצן מתנתק מההמוגלובין שעל תאי הדם ולבסוף נכנס לתאי הגוף מכלי הדם.