208 תשובות
עדיין לא הבנתי מה קרה?
אנונימית
את אדם נורמלי לחלוטין
כן זה מזעזע שאת חושבת ככה
מה שהם עשו לנו זה בסדר?? דיי מספיק
יש לנו חטופים וחיילים נהרגים
ואת מרחמת על הפלסטינאים שכל מה שהם עושים זה לעשות לנו רע
מה שהם עשו לנו זה בסדר?? דיי מספיק
יש לנו חטופים וחיילים נהרגים
ואת מרחמת על הפלסטינאים שכל מה שהם עושים זה לעשות לנו רע
אנונימית
^למה לצאת עלייה? תשמרי שיח מכבד
לא אמרתי שום דבר רע נגדה
פשוט זה מזעזע לחשוב ככה
פשוט זה מזעזע לחשוב ככה
אנונימית
אני חושב שזו תכונה אלוהית עדיין לגלות חמלה למרות כל מה שעברנו. זו תכונה של צדיקים
שואל השאלה:
מה שקרה זה שצהל אמר לאזרחים שם שזה מקום בטוח איפה שהם ישנו, ואז שרפו את המקום
בלי כוונה אבל מתו 45 בני אדם ו23 מתוכם ילדים
וסיס תראי את הכתבה אפילו ישראל אמרה שזה הייתה טעות רצינית וביבי אמר שזה תקרית טראגית ^^
פשוט תקראו את הכתבה עדיף ממקור ישראלי ולא משאר העולם
מה שקרה זה שצהל אמר לאזרחים שם שזה מקום בטוח איפה שהם ישנו, ואז שרפו את המקום
בלי כוונה אבל מתו 45 בני אדם ו23 מתוכם ילדים
וסיס תראי את הכתבה אפילו ישראל אמרה שזה הייתה טעות רצינית וביבי אמר שזה תקרית טראגית ^^
פשוט תקראו את הכתבה עדיף ממקור ישראלי ולא משאר העולם
אנונימית
קראתי את הכתבה אבל בסדר זה היה טעות
אבל עדיין לא מרחמים עליהם
אנחנו עוד מודעים להם שאנחנו תוקפים
הם הודיעו לנו? להם היה לב לרצוח ילדים ותינוקות ?
בסדר קרה טעות אבל זה עדיין לא אומר שצריך לרחם עליהם או להפסיק את התקיפות
אבל עדיין לא מרחמים עליהם
אנחנו עוד מודעים להם שאנחנו תוקפים
הם הודיעו לנו? להם היה לב לרצוח ילדים ותינוקות ?
בסדר קרה טעות אבל זה עדיין לא אומר שצריך לרחם עליהם או להפסיק את התקיפות
אנונימית
כן את מזעזעת
אנונימית
מה לעשות זה מלחמה, נכון שזה רע אבל ככה זה, אנשים מתים במלחמה ואנחנו עושים את כל המאמצים שלא ימותו לא משנה כמה זה מגיע להם, חשוב שתיזכרי את זה
אנונימית
שואל השאלה:
מי ריחם עליהם ומי אמר להפסיק יא מסכנה תקראי מה כתבתי
אמרתי שלדעתי מה שקרה זה "לא בסדר " הבנת הנקרא
מי ריחם עליהם ומי אמר להפסיק יא מסכנה תקראי מה כתבתי
אמרתי שלדעתי מה שקרה זה "לא בסדר " הבנת הנקרא
אנונימית
זה בסדר לחשוב ככה. לכל אדם יש זכות לדעה משלו, לבורות לא. זאת דעה לכל דבר.
לא, זאת דעתך.
את לא תומכת בטרור או משהו. את בסך הכל מגלה עמדה די אנושית
את לא תומכת בטרור או משהו. את בסך הכל מגלה עמדה די אנושית
^אהבתי
שואל השאלה:
אתם לא מבינים איזה נזק הסברתי ואיזה נזק מטורף בהאג ואיזה נזק מטורף להחזרת החטופים הטעויות האלה עושות לנו
אתם לא מבינים איזה נזק הסברתי ואיזה נזק מטורף בהאג ואיזה נזק מטורף להחזרת החטופים הטעויות האלה עושות לנו
אנונימית
שואל השאלה:
וזה הגיע כבר לחול וכל העולם מדבר על זה
תיכנסו לכתבה ותראו מה קורה..
וזה הגיע כבר לחול וכל העולם מדבר על זה
תיכנסו לכתבה ותראו מה קורה..
אנונימית
באופן אישי אני אגיד את זה ככה במלחמה אין חפים מפשע כל האזרחים שאתם מזדהים איתם שמחו בשביעי באוקטובר עזרו בסיוע לחמאס נתנו יד בהתעללות בחטופים שלנו ואפילו מסייעים עד עכשיו אז להגיד לך שאני מזדהה איתם ממש לא. הם כולם חיות אדם מהילד ועד לקשיש
שואל השאלה:
איך בדיוק לשרוף את האוהל הזה עזר לנו להחזיר את החטופים ולחסל את חמאס בואי תסבירי לי
איך בדיוק לשרוף את האוהל הזה עזר לנו להחזיר את החטופים ולחסל את חמאס בואי תסבירי לי
אנונימית
בזה אני מסכימה
זה יעשה נזק לנו בעולם
אבל אני עדיין לא מרחמת עליהם
וזה היה טעות הצבא לא התכוון לשרוף את האוהל הזה
זה יעשה נזק לנו בעולם
אבל אני עדיין לא מרחמת עליהם
וזה היה טעות הצבא לא התכוון לשרוף את האוהל הזה
אנונימית
שואל השאלה:
ואני לא מזדהה עם פלסטינים דה פאק למה אנשים לא יודעים לקרוא
ואני לא מזדהה עם פלסטינים דה פאק למה אנשים לא יודעים לקרוא
אנונימית
אני חושבת שזה בסדר שאת חושבת ככה, שאכפת לך מהם ומרחמת, ואני מכבדת את הדעה שלך
אבל אני חושבת גם שהם לא הודיעו לנו שום דבר לפני שהם באו לפה, רצחו נשים גברים ילדים תינוקות ואנשים מבוגרים
הם, לא הודיעו שום דבר אז גם אם אנחנו כן ושרפנו להם אולי זה לא בסדר אבל אני חושבת שזה אפילו לא משתווה למה שהם עשו
אבל אני חושבת גם שהם לא הודיעו לנו שום דבר לפני שהם באו לפה, רצחו נשים גברים ילדים תינוקות ואנשים מבוגרים
הם, לא הודיעו שום דבר אז גם אם אנחנו כן ושרפנו להם אולי זה לא בסדר אבל אני חושבת שזה אפילו לא משתווה למה שהם עשו
מה שכואב לי זה הנזק ההסברתי שום דבר מעבר לזה
מקווה מאוד שיקרה אפילו משהו יותר גרוע לנבלות האלה אבל שלא יהיה באשמתינו
מקווה מאוד שיקרה אפילו משהו יותר גרוע לנבלות האלה אבל שלא יהיה באשמתינו
כן, עצוב מאוד..
בכל מקרה, הם בחרו בחמאס לשלטון, הם הביאו את זה על עצמם, אלא התוצאות של הטעויות שלהם.
אנחנו דואגים להם מעל ומעבר גם ככה ואם המצב היה הפוך הם בחיים לא היו עושים את זה בשבילנו וכנראה גם העולם היה שותק להם כי לאף אחד לא אכפת ממה שעושים ליהודים, זה הוכח בשואה ובאלפי פעמים אחרות שרצחו יהודים או פגעו ביהודים והעולם שתק.
טעויות קורות, במיוחד בזמן פעולות מבצעיות ואלא החיים.
בכל מקרה, הם בחרו בחמאס לשלטון, הם הביאו את זה על עצמם, אלא התוצאות של הטעויות שלהם.
אנחנו דואגים להם מעל ומעבר גם ככה ואם המצב היה הפוך הם בחיים לא היו עושים את זה בשבילנו וכנראה גם העולם היה שותק להם כי לאף אחד לא אכפת ממה שעושים ליהודים, זה הוכח בשואה ובאלפי פעמים אחרות שרצחו יהודים או פגעו ביהודים והעולם שתק.
טעויות קורות, במיוחד בזמן פעולות מבצעיות ואלא החיים.
שואל השאלה:
^^^^נכון הם לא הודיעו, אז מה את אומרת בעצם, שאנחנו עכשיו מחזירים להם ?שהמלחמה הזו היא לשם נקמה? שהמטרה במלחמה היא להרוג כמה שיותר ?
לא! המטרה היא לחסל את חמאס ולהחזיר את החטופים , ושתי הדברים האלה לא קורים כרגע
^^^^נכון הם לא הודיעו, אז מה את אומרת בעצם, שאנחנו עכשיו מחזירים להם ?שהמלחמה הזו היא לשם נקמה? שהמטרה במלחמה היא להרוג כמה שיותר ?
לא! המטרה היא לחסל את חמאס ולהחזיר את החטופים , ושתי הדברים האלה לא קורים כרגע
אנונימית
צודקת
זה מזעזע שזה לא קורה יותר פעמים
זה מזעזע שזה לא קורה יותר פעמים
מגיע להם אחרי מה שהם עשו לעם שלנו אחרי שהם רצחו לנו את אחים אנסו לנו את נשים ורצחו ילדים שרפו בתים מה שעשינו להם זה עוד כלום מגיע להם גיהנום שאני אפילו לא אתחיל לתאר..
צהל לא שרף את האוהלים המטרה היו 2 מחבלים וצהל פגע בהם נקודתית תאמיני לי שהפגיעות של צהל מדויקות מאוד. יש השערות שכתוצאה מהפגיעה שם היו פיצוצי משנה שהם גרמו לשריפה הסיבה לפיצוצי משנה יכולה להיות או מצבור דלק שהיה בסביבה או מצבורי נשק .
ושמעי זה שאת רושמת בשאלה שאת חושבת שמה שקרה ברפיח לא בסדר זה סוג של הזדהות אז אל תשליכי את זה ותגידי שאנשים לא יודעים לקרוא כי זה מה שמשתמע מהדברים שלך.
ושמעי זה שאת רושמת בשאלה שאת חושבת שמה שקרה ברפיח לא בסדר זה סוג של הזדהות אז אל תשליכי את זה ותגידי שאנשים לא יודעים לקרוא כי זה מה שמשתמע מהדברים שלך.
שואל השאלה:
זה ממש לא הזדהות לא רשמתי מילה על הפלסטינים הם על ה*** דיברתי על התקרית עצמה !!!! שהיא לא עזרה להשיג שום מטרה
זה ממש לא הזדהות לא רשמתי מילה על הפלסטינים הם על ה*** דיברתי על התקרית עצמה !!!! שהיא לא עזרה להשיג שום מטרה
אנונימית
עם כמה שאני אוהב את מדינת ישראל ועם כמה שאני נגד נקמות, לדעתי זה טיפה כואב.
אני פשוט חושב על זווית הראייה של העולם. שופטים אותנו באלף עיניים ורק מחכים שנעשה טעויות. אנחנו צריכים להבין כבר שזה מלחמה תודעתית. הם המסכנים והקורבן בסיפור הזה. ככה תודעתית בעולם רואים אותם.
זה נזק וכתם לישראל, ואני מתפלל רק לטוב בשביל עם ישראל ובשביל העולם כולו.
אני פשוט חושב על זווית הראייה של העולם. שופטים אותנו באלף עיניים ורק מחכים שנעשה טעויות. אנחנו צריכים להבין כבר שזה מלחמה תודעתית. הם המסכנים והקורבן בסיפור הזה. ככה תודעתית בעולם רואים אותם.
זה נזק וכתם לישראל, ואני מתפלל רק לטוב בשביל עם ישראל ובשביל העולם כולו.
כן את מזעזעת. מחרידה אפילו.
^^סוף סוף דעה נורמלית שבוגרת יותר ממחשבה של ילד בן 4
שואל השאלה:
זה בדיוק מה שאני אומרת!!! שאנחנו עושים כל כך הרבה נזק למדינה מהצד ואתם לא מבינים שכל הדברים האלה הולכים לגמור אותנו בהאג ואז אין מלחמה אין חטופים אין כלום
זה בדיוק מה שאני אומרת!!! שאנחנו עושים כל כך הרבה נזק למדינה מהצד ואתם לא מבינים שכל הדברים האלה הולכים לגמור אותנו בהאג ואז אין מלחמה אין חטופים אין כלום
אנונימית
שואל השאלה:
ואני לא בכיתי עליהם דיי אין לי כוח לאנשים שלא יודעים לקרוא
אני מדברת על *ישראל* על הכבוד של *ישראל* לא מעניין אותי הפלסטינים
ואני לא בכיתי עליהם דיי אין לי כוח לאנשים שלא יודעים לקרוא
אני מדברת על *ישראל* על הכבוד של *ישראל* לא מעניין אותי הפלסטינים
אנונימית
את לא תקבלי תשובות בוגרות מסטיפס. כולם פה בעד להפיל אטום בעזה וחושבים שלא יהיו השלכות. אל תחפשי בכוח כי פה לא תמצא תשובה/דיון בוגר מספיק
כל אחד ואחד מהם יודע איפה החטופים והם לא משתפים פעולה אז שישרפו שיחנקו שיסקלו באבנים שימותו כל 4 מיתות בית דין
בכל משחק יש חוקים משלו, וכלי משחק מקובלים משלו. אם נשחק דמקה עם קלפים של טאקי לא נצליח לנצח.
חושב שכדי לנצח צריך לשחק את המשחק לפי החוקים, ולא להמציא את החוקים בעצמנו. במיוחד אם אנחנו מיעוט כל כך גדול בעולם.
חושב שכדי לנצח צריך לשחק את המשחק לפי החוקים, ולא להמציא את החוקים בעצמנו. במיוחד אם אנחנו מיעוט כל כך גדול בעולם.
עוד סיבה לפרו-פלסטיקאים לשנוא אותנו ולהגיד שאנחנו רוצחים לכן כן זה נורא מה שקרה
השבעי באוקטובר זה מין סוג שואה למה שתרחם עליהם ש ימותו שם כולם.
נ.ב המשחק שלנו לא נגדם, הוא נגד העולם.
למה את חושבת הם מסכנים? הם הביאו את זה על עצמם
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא ריחמתי דיי דיי תלמדו לקרוא
אני לא ריחמתי דיי דיי תלמדו לקרוא
אנונימית
אני כל כך שמחה שהם מתו. אל זה בכלל אמיתי למה לחארות יש נטייה לשקר. ולשאלה : את ממש לא אמורה להרגיש חמלה כלפיהם. הם רצחו ושחטו כן גם העזתים לא רק המחבלים. יהילדים הקטנים האלה שאת מרחמת עליהם, הם האלה שיעשו א ה7.10 הבא. אז כן, זה נורא שאת מרגישה כך.
תדווחו
אנונימית
לא אתה לא אדם רע
אם הבנתי את מה שקרה נכון
אם הבנתי את מה שקרה נכון
שואל השאלה:
^^^^
ברו מה את רוצה
מי שכח יהזוייה אחת
קראת מה כתבתי בכלל?
לא כתבתי מילה על צה"ל או על הפלסטינים
^^^^
ברו מה את רוצה
מי שכח יהזוייה אחת
קראת מה כתבתי בכלל?
לא כתבתי מילה על צה"ל או על הפלסטינים
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מרגישה שום חמלה כלפיהם למה אתם לא מבינים כלום
אני לא מרגישה שום חמלה כלפיהם למה אתם לא מבינים כלום
אנונימית
את לא בן אדם רע
כל האלה פה שלא מרגישים לי אמפתיה
תחשבו רק לשניה מה היה קורה אם הייתם נולדים שם ולא פה. קצת פחות מזל והייתם ילדים, חפים מפשע שביום בהיר אחד ההורים שלכם או אחים שלכם נהרגו ואין לכם בית.
תחשבו רק לשניה מה היה קורה אם הייתם נולדים שם ולא פה. קצת פחות מזל והייתם ילדים, חפים מפשע שביום בהיר אחד ההורים שלכם או אחים שלכם נהרגו ואין לכם בית.
^^ אני לא מבינה מה רע בלהרגיש חמלה לאנשים וילדים חפים מפשע
את צודקת לגמרי
זה בושה וחרפה מה שקרה
מסכנים הילדים
זה בושה וחרפה מה שקרה
מסכנים הילדים
זה מאוד עצוב. איזה אנשים אכזריים וחסרי לב יש פה, אני לא מאמינה כשאני קוראת את התגובות. אחר כך אתם תוהים למה כל העולם שונא אותנו.
זאת טעות אסטרטגית שרק תפגע בנו בהמשך. אנחנו צריכים לבצע תקיפות עם כמה שפחות "חפים מפשע" כדי לשונאינו יהיה כמה שפחות חומר לעבוד איתו. אירועים כאלה רק הופכים את הניצחון המוחלט" לקשה יותר. וזה מעצבן שזה ממשיך לקרות למרות כל הבוץ שכבר אכלנו
שמע אני מבינה את העצבים אבל אני לא מדברת פה על ההשוואה לשביעי באוקטובר. כל מקרה לגופו. זה אנשים חפים מפשע שמאיפה אתה יודע שאין להם ברירה אלא להישאר איפה שהיו?? יש סיכוי גדול שהם לא רצו להיהרג ואם הייתה להם אפשרות הם היו מתפנים
^^^^^^^תחשוב מה זה להיות בקיבוץ במקלט עם עוד 30 אנשים בממ''ד של מטר על מטר עם בחור מדמם 3 מחזיקים את הדלת ואחד עומד עם בקבוק זכוכית שבור פוחד פחד מוות שלא יכנס איזה מחבל וינסה לפתוח את המקלט
שואלת השאלה
כן את נורמלית
רוב האנשים פה עם אייקיו של נעל ובלי ראיית עולם גבוהה אז אל תשאלי אותם בכלל.
ולאנשים פה, אפשר לאהוב את המדינה מכל הלב, לבכות ולהזדעזע מה-7 באוקטובר, וגם לרחם על אנשים תמימים מהצד של האויב.
חייבת להוסיף, הרבה מאוד מהעזתים שונאים אותנו, וכנראה שהיו הורגים את כולנו בלי למצמץ אם הייתה להם האפשרות- אז גם אל תשלי את עצמך.
כן את נורמלית
רוב האנשים פה עם אייקיו של נעל ובלי ראיית עולם גבוהה אז אל תשאלי אותם בכלל.
ולאנשים פה, אפשר לאהוב את המדינה מכל הלב, לבכות ולהזדעזע מה-7 באוקטובר, וגם לרחם על אנשים תמימים מהצד של האויב.
חייבת להוסיף, הרבה מאוד מהעזתים שונאים אותנו, וכנראה שהיו הורגים את כולנו בלי למצמץ אם הייתה להם האפשרות- אז גם אל תשלי את עצמך.
נשמע נוראי מה שעברת, לא מוריד ממה שקרה לאחרים^^
אני תא טוען שצריך להרוג ''חפים מפשע''
אבל להרגיש רע בשבילם? בשביל ילדים שאתה יודע שידקרו אותך אם תתן להם סכין? ילד בן 11 ובן 14 דקרו אנשים פה בארץ עליהם אתם מרחמים?
אבל להרגיש רע בשבילם? בשביל ילדים שאתה יודע שידקרו אותך אם תתן להם סכין? ילד בן 11 ובן 14 דקרו אנשים פה בארץ עליהם אתם מרחמים?
את לא בן אדם נוראי, את בן אדם עם היגיון ומוסריות.
אני חושב שצה"ל כבר הגזים לגמרי.
צה"ל לא צריך בכלל להפציץ במקום עם אזרחים, כדי להרוג כמה בכירים בחמאס, כי החמאס לא צריך את הבכירים האלה כדי להמשיך להילחם, זה רק יעצבן עוד את החמאס, ואנשים אפשר להחליף ביום, אז אם עכשיו תהרוג שני בכירים, ובטעות תהרוג ביחד איתם 20 ילדים ו20 מבוגרים, לא עשית בזה כלום, חוץ מלגרום לעולם להתהפך עליך עוד יותר, כי גם ככה את הבכירים האלו יחליפו מחר, אבל את האסון אי אפשר להחזיר אחורה.
ובבקשה אל תגידו שישראל יכולה בלי העולם, כי אין לכם מושג על מה אתם מדברים, לישראל אין כלכלה בלי העולם, אם כל העולם יהיה נגד ישראל, אין יותר ישראל, בנוסף, בלי ארצות הברית, ישראל לא יכולה לעשות כלום.
אני חושב שצה"ל כבר הגזים לגמרי.
צה"ל לא צריך בכלל להפציץ במקום עם אזרחים, כדי להרוג כמה בכירים בחמאס, כי החמאס לא צריך את הבכירים האלה כדי להמשיך להילחם, זה רק יעצבן עוד את החמאס, ואנשים אפשר להחליף ביום, אז אם עכשיו תהרוג שני בכירים, ובטעות תהרוג ביחד איתם 20 ילדים ו20 מבוגרים, לא עשית בזה כלום, חוץ מלגרום לעולם להתהפך עליך עוד יותר, כי גם ככה את הבכירים האלו יחליפו מחר, אבל את האסון אי אפשר להחזיר אחורה.
ובבקשה אל תגידו שישראל יכולה בלי העולם, כי אין לכם מושג על מה אתם מדברים, לישראל אין כלכלה בלי העולם, אם כל העולם יהיה נגד ישראל, אין יותר ישראל, בנוסף, בלי ארצות הברית, ישראל לא יכולה לעשות כלום.
זה בסדר, זו תכונה אנושית דאגה לאחר גם אם הוא לא משהו ולא אין את זה.
איפה המינוסים החמודים?
אני רואה שאין לכם מוסר
איפה המינוסים החמודים?
אני רואה שאין לכם מוסר
מה נזק ומה הסברתי?! למי אכפת! כך או כך העולם נגדנו. למה לכל הרוחות יש אנשים שעוד נותנים יחס\משקל להאג ו\או האו"ם aka תיאטרון האנטישמיות.
לא מובן לי.. אשכרה טובחים בנו, ואז מאשימים אותנו. אתם חושבים ש'הסברה' מעניינת אותם? כמה עוד מכות אתם צריכים לחטוף כדי להבין שאנחנו יהודים ומספיק להצטדק בפני עולם רשע ואנטישמי שבו יהודי שנרצח הוא בעצם אשם. חלאס!!
לא מובן לי.. אשכרה טובחים בנו, ואז מאשימים אותנו. אתם חושבים ש'הסברה' מעניינת אותם? כמה עוד מכות אתם צריכים לחטוף כדי להבין שאנחנו יהודים ומספיק להצטדק בפני עולם רשע ואנטישמי שבו יהודי שנרצח הוא בעצם אשם. חלאס!!
את ממש לא אדם נוראי
את אדם מוסרי
אדם שאכפת לו מחיי אדם
גם לי כואב על הפלסטינים והילדים הפלסטינים החפים מפשע שנהרגים ככה
אני בעד לעשות עיסקה להחזרת החטופים והפסקת המלחמה לתמיד
את אדם מוסרי
אדם שאכפת לו מחיי אדם
גם לי כואב על הפלסטינים והילדים הפלסטינים החפים מפשע שנהרגים ככה
אני בעד לעשות עיסקה להחזרת החטופים והפסקת המלחמה לתמיד
אנונימי
זה לא בסדר אבל לא כי נעשה שם איזה פעולה לא מוסרית אלה כי פשוט התרחשה תקלה, בתקיפה ננקטו צעדים רבים על מנת לצמצם את הסיכוי לפגיעה בבלתי מעורבים, שעל בסיסם הוערך כי לא צפוי היה להיגרם נזק לאזרחים בלתי מעורבים. והתקיפה בכלל לא בוצעה במרחב ההומניטרי באל מוואסי שצה"ל קרא לאוכלוסייה להתפנות אליו. מה שקרה זה שאיכשהו משהו התלקח שם כתוצאה מהפעולה מה שגרם לשריפה שהתפשטה שם, אבל עדיין חוקרים מה גרם לזה לקרות. מה שכן זה הולך לעשות לנו ואחד בעיות בזירה הבינלאומית ובהסברה...
כן את אדם נוראי.
אנונימית
לא
אנונימית
וומפ וומפ
אנונימית
את לא אדם רע
בעקבות טעות, חפים מפשע רבים נהרגו שם וזה קצת עצוב
בנוגע אלינו, התקרית הזו עלולה להביא לפגיעה מכיוון שהיא תגביר את השנאה לישראל ואת הדרישות להפסקת המלחמה
בעקבות טעות, חפים מפשע רבים נהרגו שם וזה קצת עצוב
בנוגע אלינו, התקרית הזו עלולה להביא לפגיעה מכיוון שהיא תגביר את השנאה לישראל ואת הדרישות להפסקת המלחמה
אנונימי
עוד שמאלני נאיבי, אני מת.ה כמה תומכי פרו פלסטינים יש פה? עזתים בחרו במנהיג דאעש חמאס, בחירה שלהם הייתה מובהקת, תיעודים של לימודי הסתה ואיך לרצוח ישראלים, רוצים תיעודים? תחפשו בטלגרם את נפלאות חמאס, חיי ישראלים קודמים לעזתים, בסופו של דבר אני משלמ/ת מיסים בשביל הביטחון כמו כל אזרח.
לפני שאתה מפצים פרובוקציות, מציע לכם לראות את מעשי 7.10, תתביישו שאתם עדיין מאמינים ב"בלתי מעורבים" עובדה מיה שם ,החטופה הצהירה שכולם שם מחבלים מהאזרח ועד לארגון, דיי דיי לzיין במוח..
לפני שאתה מפצים פרובוקציות, מציע לכם לראות את מעשי 7.10, תתביישו שאתם עדיין מאמינים ב"בלתי מעורבים" עובדה מיה שם ,החטופה הצהירה שכולם שם מחבלים מהאזרח ועד לארגון, דיי דיי לzיין במוח..
קודם כל, בלי קשר לאם אתה צודקת או לא, את ממש לא אדם נוראי. זכותך להביע את דעתך וזה מה שעשית.
בקשר לטענה שלך, אני מבין אותך. ואני אשקר אם אני אגיד שזה לא עובר לי גם כן בראש. אבל אלה החיים, לא הכל שחור או לבן. הבעיה היא שאי אפשר לפעול בעזה מבלי שיקרו ארועים כאלה.
בקשר לטענה שלך, אני מבין אותך. ואני אשקר אם אני אגיד שזה לא עובר לי גם כן בראש. אבל אלה החיים, לא הכל שחור או לבן. הבעיה היא שאי אפשר לפעול בעזה מבלי שיקרו ארועים כאלה.
אנונימי
שואל השאלה:
תודה לאל שכמה אנשים מבינים אותי
אתם חושבים שנזק הסברתי זה שטויות אין לכם מושג כמה זה יכול להרוס את המדינה שלנו
תודה לאל שכמה אנשים מבינים אותי
אתם חושבים שנזק הסברתי זה שטויות אין לכם מושג כמה זה יכול להרוס את המדינה שלנו
אנונימית
שואל השאלה:
העובדה שזה שאמרתי שהמדינה עשתה טעות קטנה (טעות לישראל, אפילו לא דיברתי על הפלסטינים ,) גורמת לאנשים לקרוא לי בוגדת ותומכת פלסטין פשוט מראה כמה לא הבנתם כלום מהשאלה הזו
העובדה שזה שאמרתי שהמדינה עשתה טעות קטנה (טעות לישראל, אפילו לא דיברתי על הפלסטינים ,) גורמת לאנשים לקרוא לי בוגדת ותומכת פלסטין פשוט מראה כמה לא הבנתם כלום מהשאלה הזו
אנונימית
חבל זה צריך לקרות, אין לנו דרך אחרת חוץ מלהלחם, הם לא משחררים את החטופים
וואו כל הכמויות שנאה האלו פשוט מחרפנות אותי. אם כבר תוכיחו להם שאנחנו לא כמוהם. מה נסגר איתכם. כמו שמישהי פה אמרה זה הגיוני מאוד לאהוב את המדינה מאוד ולהזדעזע ממה שקרה בשביעי לאוקטובר ועדיין להרגיש כלפיהם אמפתיה ורחמים. כי לא כולם שם מחבלים. שואלת השאלה אל תהפכי את דעתך בגלל שאנשים פה פשוט לא חכמים המחשבה שלך לגמרי הגיונית וזה מראה על האפתיה והאינטליגנציה שלך לעומת שאר האנשים פה
שואל השאלה:
^^אבל זה לא עוזר לשחרר את החטופים, לא עוזר , הפיצוץ אתמול לא עזר, להפך רק הרחיק אותנו ממו"מ ואם מישהו היה טורח להיכנס לכתבה היה רואה שהממשלה מסכימה איתי
^^אבל זה לא עוזר לשחרר את החטופים, לא עוזר , הפיצוץ אתמול לא עזר, להפך רק הרחיק אותנו ממו"מ ואם מישהו היה טורח להיכנס לכתבה היה רואה שהממשלה מסכימה איתי
אנונימית
בעיני את צודקת, אבל זה מסובך בגלל כל המצב...
אני לא מבינה למה יש כאן אנשים שלא מדברים אליה יפה, זה בסדר לחשוב ככה. אני חושבת שבאמת זה היה עצוב אבל אנחנו מצידנו ניסינו למנוע את זה, זה היה תאונה ודברים כאלו קורים במלחמה. צה"ל לא עשה שום דבר לא בסדר, כתוב שהאש הוצתה בטעות ומה לעשות זה קורה לפעמים. ואנחנו לעולם לא נהיה ברמה שלהם שנרצח ילדים לכיף מה שקרה פה היתה טעות.
אנונימית
someonefromsomewhere - אתה אומר שכל העולם נגדנו, אתה טועה, הוא עדיין לא כולו נגדנו, אנחנו עדיין יכולים להציל את עצמנו, לצאת מעזה מיד כי גם ככה אנחנו לא מצליחים ואין לנו את היכולת לעשות שם כלום כי צה"ל הוא צבא חלש, והוא גם לא התארגן ותכנן שום דבר למלחמה הזאת, כי כל הזמן הוא חשב שהאויבים מורתעים ושיש גדר שמגנה עלינו.
אם כל העולם באמת היה נגדנו, לא הייתה יותר מדינת ישראל.
אם כל העולם באמת היה נגדנו, לא הייתה יותר מדינת ישראל.
אדם לא נורמלי לחלוטין
^^^^^^^^^אכן, ההסברה חשובה מאוד, היא קובעת את רמת התמיכה של העולם בהמשך המלחמה
המצב של ישראל במלחמת ההסברה אינו טוב והתקרית הזו לא תעזור
המצב של ישראל במלחמת ההסברה אינו טוב והתקרית הזו לא תעזור
אנונימי
האש הכי טובה היא זאת שהורגת עזתים, לא אכפת לי בני כמה הם, אני שונא כל אחד ואחד מהם ואם את חושבת שזה לא בסדר בבקשה טענות לאש לפצצה, שעשו את העבודה שלהם וחיסלו שם כמה בכירים, תגדירי מה זה "לא בסדר" לא היה צריך לתקוף שם? לא היה צריך להפציץ שם, אם כן, לדעתי את אולי בן אדם שצריך לזכור את שעשה לך העמלק ב7.10 לא הייתי אומר נורא
אנונימי
שמעי אולי זה בעינייך לא בסדר כי לא תכננו את זה אבל זה שאת חושבת שזה אנשים שלא עשו כלום זו טעות,
שהביאו את החטופים הם יתרגשו,
הם עוזרים להסתיר את החטופים בבתים שלהם,
במלא בתים מצאו מערות וחדרים עם נשק,
רוב האזרחים שם חלק מזה ושמחים ממה שקרה ב7 באוקטובר שקרה הרבה יותר גרוע
שהביאו את החטופים הם יתרגשו,
הם עוזרים להסתיר את החטופים בבתים שלהם,
במלא בתים מצאו מערות וחדרים עם נשק,
רוב האזרחים שם חלק מזה ושמחים ממה שקרה ב7 באוקטובר שקרה הרבה יותר גרוע
האמפתיה שיש לך כלפי הפלסטינים החפים מפשע זה מרגש וזה לא תכונה שיש לכל בן אדם
לא כל הפלסטינים הם מחבלים
אני בטוח שיש הרבה חפים מפשע שרק מעוניינים לחיות בשקט בשלום ובכבוד
לא כל הפלסטינים הם מחבלים
אני בטוח שיש הרבה חפים מפשע שרק מעוניינים לחיות בשקט בשלום ובכבוד
אנונימי
^^^אתה רוצה שרוב החטופים יחזרו בחיים?
גם אנשים פה לא מבינים שזה חשוב שכל המדינות לא ישנאו אותנו. אתם בכלל לא מבינים כמה אנחנו תלויים במדינות אחרות, אם זה מבחינת ייבוא או דברים אחרים. אנחנו לא יכולים שכל העולם ישנא אותנו כי אז לא נתקיים יותר
wr
אם אתה יוצא מעזה עכשיו אתה מפקיר את כל החיילים שמתו שם לשווא, תחזיר את האימרה הזאת למחסן הקונספציה. ההסברה שהיא בהחלט חשובה אבל לא מכתיבה לצה"ל ולמערכת הביטחון מה לעשות, אתה יודע מה עוד עוזר להסברה, להקים מדינה פלסטינית, או מדינה דו לאומית, אבל זה אסון בטחוני ברמה של 7.10 על קוק
אם אתה יוצא מעזה עכשיו אתה מפקיר את כל החיילים שמתו שם לשווא, תחזיר את האימרה הזאת למחסן הקונספציה. ההסברה שהיא בהחלט חשובה אבל לא מכתיבה לצה"ל ולמערכת הביטחון מה לעשות, אתה יודע מה עוד עוזר להסברה, להקים מדינה פלסטינית, או מדינה דו לאומית, אבל זה אסון בטחוני ברמה של 7.10 על קוק
כן זה מזעזע לחשוב ככה
מגיע להם ב7/10 הם נכנסו למדינה וטבחו/ אנ0ו/חטפו כל מי שהם נתקלו בו
מגיע להם ב7/10 הם נכנסו למדינה וטבחו/ אנ0ו/חטפו כל מי שהם נתקלו בו
זה ממש בסדר אנשים כאן הזויים אנחנו לא כמו חמאס ואנחנו לא בעד להרוג אף אחד שהוא לא מחבל או תומך טרור ממשי ודעי
וכן זה מפריע להסברה בעולם
וברור שהחטופים יותר חשובים לי מכל עזה ביחד
אבל עדיין חושבת שהתקרית לא בסדר ולא עוזרת לאף אחד בשום דבר
טעויות קורות וזאת אחת חמורה
ואני כן בעד המשך התקיפות ברפיח זה לא קשור
וכן זה מפריע להסברה בעולם
וברור שהחטופים יותר חשובים לי מכל עזה ביחד
אבל עדיין חושבת שהתקרית לא בסדר ולא עוזרת לאף אחד בשום דבר
טעויות קורות וזאת אחת חמורה
ואני כן בעד המשך התקיפות ברפיח זה לא קשור
אנונימית
ידעת שבמלחמת אפגניסטן ארצות הברית הרגה מעל מליון אזרחים חפים מפשע
אנונימי, זה מרגש וזה לא מובן מאליו, וזה רחוק מהמציאות, בן אדם שרוצה לנצח יריב במלחמה צריך להבין באמת מי האויב שלו. הפלסטינים הם האויבים שלנו, החברה שלהם יצרה את חמאס לא ההפך, וזה רוב מוחלט שלהם בעזה ובגדה שתומך טרור, אפילו הרשות המתונה היא נותנת חסות לטרור, משלמת למחבלים, נותנת לקיני טרור להתפתח בג'נין וטול כרם וכו, הם לא מושלים על כלום ולא שולטים בעולם ובלי הנוכחות של צה"ל חמאס היה כבר משתלט שם
זה לדעתי היה משהו ממש מענג לראות, ממש כמו חלום ראווה
נו בחייאת אנשים הם שרפו אנשים בבתים שלהם, במיטות שלהם, במקום הבטוח שלהם, הם רצחו ואנסו גופות וחיים.. הם הציתו רכבים שרפו גופות ואנשים כדי שהאנשים האלה יסבלו וימותו בייסורים..
אם זה לא בסדר מה כן?
מגיע להם כל דבר שצהל עושה אף אחד חוץ מהם לא הביא את זה על עצמו וגם אם יש שם 45 הרוגים לא מספיק וצריך יותר נו בחייאת מה יש לכם
אחרי מה שהאנשים שנקברו עברו אתם עוד אומרים שזה לא בסדר?
אחרי כל הלוחמים שנלחמו ונפלו זה לא בסדר?
מה נסגר קצת היגיון מה אתם מצפים.. יש להם חטופים שלנו גם ילדים, גם תינוקות, גם אימהות, גם אבות, גם סבים, גם סבתות, גם דודים, גם דודות. פשוט משפחות שלמות.
ואתם חושבים שדבר כזה זה לא בסדר?
למה מה זה 45 הרוגים כשיש מעל ל100 חטופים שמצטערת לבשר לכולכם 50% מהם כבר מתים ולכם אכפת ממה שהאנשים ברפיח עוברים?
איך אפשר לרחם על חיות אדם שגאלה ולהגיד שדבר כזה לא בסדר?
אחרי מה שהמדינה עברה ? אחרי מה שהתושבים עברו? לכי תגידי את זה בכיכר החטופים בתל אביב נראה מה יגידו לך..
אנשים מתים לקבל את המשפחות שלהם בחזרה וזה מה שיש לך להגיד ?
מה נסגר כאן אימלה איזה עולם טיפשי יש לנו
נו בחייאת אנשים הם שרפו אנשים בבתים שלהם, במיטות שלהם, במקום הבטוח שלהם, הם רצחו ואנסו גופות וחיים.. הם הציתו רכבים שרפו גופות ואנשים כדי שהאנשים האלה יסבלו וימותו בייסורים..
אם זה לא בסדר מה כן?
מגיע להם כל דבר שצהל עושה אף אחד חוץ מהם לא הביא את זה על עצמו וגם אם יש שם 45 הרוגים לא מספיק וצריך יותר נו בחייאת מה יש לכם
אחרי מה שהאנשים שנקברו עברו אתם עוד אומרים שזה לא בסדר?
אחרי כל הלוחמים שנלחמו ונפלו זה לא בסדר?
מה נסגר קצת היגיון מה אתם מצפים.. יש להם חטופים שלנו גם ילדים, גם תינוקות, גם אימהות, גם אבות, גם סבים, גם סבתות, גם דודים, גם דודות. פשוט משפחות שלמות.
ואתם חושבים שדבר כזה זה לא בסדר?
למה מה זה 45 הרוגים כשיש מעל ל100 חטופים שמצטערת לבשר לכולכם 50% מהם כבר מתים ולכם אכפת ממה שהאנשים ברפיח עוברים?
איך אפשר לרחם על חיות אדם שגאלה ולהגיד שדבר כזה לא בסדר?
אחרי מה שהמדינה עברה ? אחרי מה שהתושבים עברו? לכי תגידי את זה בכיכר החטופים בתל אביב נראה מה יגידו לך..
אנשים מתים לקבל את המשפחות שלהם בחזרה וזה מה שיש לך להגיד ?
מה נסגר כאן אימלה איזה עולם טיפשי יש לנו
אנונימית
אנונימית, בואי נשמע בבקשה מה הייתה הטעות של צה"ל כאן (החמורה) שצריך ללמוד ממנה, לסכן חיילים בשביל שהדור הבא של המחבלים לא ייפגע? לא להפציץ מהאוויר כדי לא לפגוע חס וחלילה במי שישחט אותי עוד עשור?
^^^ הרוב המוחלט מלפני 15 שנה...
אנונימית
מסכנה שואלת השאלה שאף אחד לא מצליח להבין את השאלה שלה. את צודקת, מה שקרה בעזה זה טוב, פחות מחבלים פוטנציאלים, אבל את צודקת, זה מאוד פוגע בהסברה הישראלית וכמו שכתבת הורס לנו סיכויים עם עסקת חטופים וההסברה... קיצר תתעלמי מהאתר הזה של ילדים בני 12 שלא יודעים הבנת הנקרא. איך בדיוק מה שקרה זה טוב להסברה הישראלית? בלי קשר להאם מגיע להם או לא זאת לא השאלה שלה בכלל אתם פשוט לא מבינים עברית. היא התנסתה בצורה מאוד פשוטה ואתם בוחרים לפרש את זה אחרת. היא לא פרו-פלסטינית ולא תומכת בפלסטין. די לקלל אותה. היא בסה"כ אמרה שזה פוגע בהסברה ועובדתית זה נכון. איך בדיוק זה טוב להסברה שלנו?
הם לא יכולים לטבוח בנו ואז לבכות שאנחנו מגיבים.
מה קרה אתמול ברפיח?...
הפצצנו שתי בכירי חמאס עם טיל מדויק עם עוצמה נמוכה וכנראה מההדף או משהו אחר התפוצצה תחמושת שהיית באיזור אז תפסו להגיד שאנחנו עושים נזק בין לאומי למדינה זה לא היה בכוונה ובכוונה לעזתים אין שום אמפתיה אליהם 80 אחוז מהאזרחים תמכו בשבעה באוקטובר
הם עשו לנו הרבה יותר גרוע, מה שקרה שם זה אפילו לא קרוב למה שעשו לנו
ודרך אגב זה לא היה באשמתנו זה היה באשמת חמאס שהם השאירו תחשומת ליד אזרחים
עזבי מה כול אדם עם דעה אומר לך פה, הרגשות שלך לגיטימים לכול עניין, פשוט אנשים פה צריכים להבין שרחמים זה אנושי.
ובנימה יותר אישית, שאלתי את עצמי היום אותו דבר, יש אנשים שמרגישים בדיוק כמוך, אל תתני לאנשים פה לקחת את תחושת השייכות למדינה הזאת ממך :)
ובנימה יותר אישית, שאלתי את עצמי היום אותו דבר, יש אנשים שמרגישים בדיוק כמוך, אל תתני לאנשים פה לקחת את תחושת השייכות למדינה הזאת ממך :)
אנונימית
כן. מזעזעת
את בסדר לגמרי, זה מאוד הגיוני להרגיש ככה, הרבה אנשים מאבדים את החמלה והאמפתיה הבסיסיים שמדובר במלחמה וזה טוב שאצלך היא עדיין קיימת. (ותרגיל לאנשים שרוצים לרצוח שם את כל האנשים בלי הבחנה - תדמיינו ספר שקראתם פעם שיש בו מלחמה *משחקי הרעב זה מעולה* ותחשבו האם יש לצד המדוכא שם זכות להרוג את כל הילדים והאנשים של מי שדיכא אותם בלי סיבה רק כי הם נולדו בצד הלא נכון- ואני לא אומרת שאין כאלו שמגיע להם למות מי שמגיע לו למות הלוואי שימות עוד היום, אבל יש בעזה הרבה אנשים שרק רוצים לשרוד ולהגן על המשפחה שלהם בדיוק כמונו ואין לנו רשות להרוג אותם סתם) ורק חשוב לי להגיד שצה"ל לא עשה שום דבר רע זה היה טעות מצערת.
אנונימית
זה לא עוזר להסברה, כי הציבור שם כמעט ומוטעה, אדם פרו פלסטיני, הוא שטוף מוח, ציירו לו תמונה מעוות של המציאות בראש שיהיה לו קשה מאוד להתעלם ממנה, מי שהוא הקהל שלנו זה אלו שנאיביים, אלו שעל הגדר עדיין, אותם צריך לשכנע שאנחנו לא הרעים פה, וזה לא קורה כי אנחנו לא עושים כמעט שום מאמץ בינלאומי דיפלומטי, בשטח אנחנו לא אמורים לשנות כלום, אנחנו הטובים אנחנו יודעים את זה, ולכן אני גאה גם בתקיפות שלנו, כי הם מוצדקות, אבל מה שצריך להנציח את את התמונה מהתחלה, אם אדם היה רואה סצנה אלימה של באטמן נלחם ביריב שלו ברגע שהוא מנצח ומפרק אותו, הוא היה חושב באטמן הוא הרע, אז באטמן היה צריך להיות החלש בקרב כדי להיראות בעיני האדם הזה כאיש הטוב? זה שטויות
^^שמעי לא ראיתי משחקי הרעב אבל דמיינתי, לא עזר, מגיע לו למות, מגיע לכל העם הזה לשלם על הטעויות של ההנהגה שלו, זה הסבל שלו רק מההשלכות של המעשים שלו, והוא יסבול כל חייו וכל הדורות האלו כל עוד העם שלנו עדיין סובל מהעם שלו ומההנהגה שלו, דבר שני זה לא היה טעות
חיים שלי אם היית אחת מקורבנות בשבעי באוקטובור והפרצוף שלך היה מתגלגל בטיקטוק כל העולם היה צוחק מהכאב והטרגדיה שקרתה לך ואף אחד לר היה מרגיש רע.
אז להרגיש רע על אנשים שמקללים את היום שנולדת די הזוי בעיניי
אז להרגיש רע על אנשים שמקללים את היום שנולדת די הזוי בעיניי
אנונימית
לא ממש מבינה למה אנשים נטרפים מזה...45 יחסית לכל שאר המלחמה זה די מעט, פתאום אנשים אומרים "תמכתי בישראל אבל מה שקרה ברפיח זה נוראי", למה כי היה קצת אש?
אנונימית
זאת בעיה שלהם שהם לא מספקים הגנה לאזרחים שלהם יאללה מספיק להתייפייפות פה עם כל המיליארדים שהם מקבלים הם לא עושים עם זה כלום רק לתחת שלהם
golann - לא צריך לעשות הכל בשביל לרצות את העולם, אבל גם אי אפשר לאבד אותו, צריך להיות מאוזן בזה.
אין מה לעשות שזה מפקיר את כל החיילים, כרגע אנחנו לחלץ את עצמנו מאסון, עדיף להודות בזה שפשוט הפסדנו, מאשר להמשיך להילחם מלחמה בלי שום מהות.
אין מה לעשות שזה מפקיר את כל החיילים, כרגע אנחנו לחלץ את עצמנו מאסון, עדיף להודות בזה שפשוט הפסדנו, מאשר להמשיך להילחם מלחמה בלי שום מהות.
מעניין שבסרטון ממש אפשר לשמוע את הצלם צועק: יאאלה איזה נאחס איזה נאחס יא אללה. לפחות ככה שמעתי אותו
האמת שזה כבר לא משנה... גם כשאנחנו לא עושים כלום, עדיין משקרים עלינו. כך או כך תמיד יהיה עלינו חרא בחו"ל, וזה שפעם אחת הם יגידו את האמת לא ישנה כלום כי בשבילם אנחנו רוצחים פה על ימין ועל שמאל ועושים רצח עם (אם את מדברת על ההסברה)
^^יש לה מהות, ויש מהות לכל ההקרבה של החיילים שלנו, אני אישית איבדתי חברים קרובים, בני דודים, בעזה, האנשים האלו יצאו אחרי ה7.10 בראש מורם לעזה, אל הניצחון, ואולי אתה לא רואה את זה, אבל אנחנו מחסלים אותם, ואין לנו פריבילגיה להגיד יאללה הפעם הפסדנו, צריך להכניע ולהביס אותם עד הסוף, אנחנו צריכים לעשות הסברה, בזמן המלחמה בעזה, אנחנו לא מתחנפים לעולם אנחנו לא מתרפסים לאהבת הקהל
א כל כן החשיבה שלך נוראית וזה לא משנה כל מה שכתבת למעלה
הילדים שנשרפו עכשיו מנענו מהם לעשות פיגועים גדולים במדינת ישראל ולגדל דור שיעשה את ה7.10.23 שוב
בתור אחת שמסיבת הנובה פגעה באחותי וחברים שלה ואנשים שהיא מכירה נחטפו ונרצחו זה בטח ובטח שלא לגיטימי שתחשבי ככה
אחים שלנו נרצחו בדם קר עברו התעללות נשרפו בחיים מה שאת לא רוצה וזה אך ורק בגלל שאנחנו יהודים נ.ב כאשר התחילה מתקפת פתע של החמאס 3000 אזרחים "חפים מפשע" נכנסו לישראל וחגגו את המוות של האחים שלך אה ועוד משהו קטן לסיום כרגע יש 128 חטופים בעזה (אחים ואחיות שלך) להזכירך ויש ילדים בני 12 שאת מרחמת עליהם שומרים על חטופות עם נשק
תאתחלי את החשיבה שלך שוב פעם מחדש ותדברי איתי מאמוש טוב?
הילדים שנשרפו עכשיו מנענו מהם לעשות פיגועים גדולים במדינת ישראל ולגדל דור שיעשה את ה7.10.23 שוב
בתור אחת שמסיבת הנובה פגעה באחותי וחברים שלה ואנשים שהיא מכירה נחטפו ונרצחו זה בטח ובטח שלא לגיטימי שתחשבי ככה
אחים שלנו נרצחו בדם קר עברו התעללות נשרפו בחיים מה שאת לא רוצה וזה אך ורק בגלל שאנחנו יהודים נ.ב כאשר התחילה מתקפת פתע של החמאס 3000 אזרחים "חפים מפשע" נכנסו לישראל וחגגו את המוות של האחים שלך אה ועוד משהו קטן לסיום כרגע יש 128 חטופים בעזה (אחים ואחיות שלך) להזכירך ויש ילדים בני 12 שאת מרחמת עליהם שומרים על חטופות עם נשק
תאתחלי את החשיבה שלך שוב פעם מחדש ותדברי איתי מאמוש טוב?
מדהים
כל אלה שלא איבדו אף אחד מרשים לעצמם לדבר לתקוף ולעשות מינוסים
לא הייתם אמיצים ככה ב7.10 שאיימו מחבלים להגיע אליכם
וחלק פה אני זוכרת את השאלות המפוחדות שלכם
גם עליכם אי אפשר כבר לרחם
תמשיכו לחשוב שצהל אשם במשהו כרגע ותראו איך הכל חוזר לקדמותו
אני רוצה את החברים שלי בבית
מוזמנים ללכת להביא אותם
הם יותר חשובים מפטמה ואחמד
אה רגע נכון צהל עשה משהו אחד לא בסדר, וזה להזהיר שהוא עומד לתקוף
למה אנחנו המדינה היחידה בכלל שמתריעה
זה יכל להיות יפה לראות אותם מתפצפצים במיקרוגל מזכיר לי קצת משהו שחמאס עשו אוף חבל לא לאנשים שתומכים בהם
כל אלה שלא איבדו אף אחד מרשים לעצמם לדבר לתקוף ולעשות מינוסים
לא הייתם אמיצים ככה ב7.10 שאיימו מחבלים להגיע אליכם
וחלק פה אני זוכרת את השאלות המפוחדות שלכם
גם עליכם אי אפשר כבר לרחם
תמשיכו לחשוב שצהל אשם במשהו כרגע ותראו איך הכל חוזר לקדמותו
אני רוצה את החברים שלי בבית
מוזמנים ללכת להביא אותם
הם יותר חשובים מפטמה ואחמד
אה רגע נכון צהל עשה משהו אחד לא בסדר, וזה להזהיר שהוא עומד לתקוף
למה אנחנו המדינה היחידה בכלל שמתריעה
זה יכל להיות יפה לראות אותם מתפצפצים במיקרוגל מזכיר לי קצת משהו שחמאס עשו אוף חבל לא לאנשים שתומכים בהם
^ מסכימה ומחזקת אותך!!
אני רוצה בידיוק כמוך את החברים שלי בבית.
וזה בושה כל האנשים שמסכימים עם שואלת השאלה
זה דוחה ברמות ומזעזע בעניי להאמין שעדיין קיימים אנשים חפים מפשע. מזכירה לכם שבנוסף לחמאס היו גם אזרחים עזתים שנכנסו לישראל כשראו את הגדר פרוצה ואותם האזרחים שאתם קוראים להם חפים מפשע, נכנסו לפה בנוסף לחמאס, והם חטפו, רצחו, וגנבו רכוש של אנשים. מגיע לעזתים האלו לסבול כמו שאנחנו סבלנו. תדמיינו כולכם מזה שהמשפחה שלך יושבת 12+ שעות בממד כשכל השכונה שלהם עולה באש, כשרוצחים את השכנים שלהם.
זה מה שקרה למשפחה שלי.
ואת שואלת השאלה מגעילה אותי.
שאת תומכת בהם וטוענת שעדיין קיימי חפים מפשע
רק על זה שאת מרחמת עליהם
ומשקרת על זה "שאבא שלך חטוף"
מאחלת לך לדעת איך זה מרגיש
ורק אגיד שואלת השאלה את מגעילה אותי.
העובדה שטענת שאבא שלך במילואים
בפירוט וגם כשענית למישהו טענת שהוא במילואים.
ואז כתבת פה באחת התשובות שלך שהוא חטוף בעזה. את מזעזעת אותי .
העובדה שניסת שיחשבו שאת חלק ממשפחות החטופים בשביל שההייט עלייך יפסיק זה דוחה .
הרי את לא חווית את הטבח של ה7.10 ולך לא נרצחו חברים והמשפחה שלך לא חוותה את הטבח הזה.
אז אין לך זכות לשקר על דבר כזה.
קישור לתגובות שלה לגבי השקרים:
https://ibb.co/pvmv6cr
https://ibb.co/nwq6xz5
זה מגעיל אותי ומעציב אותי העבודה ששיקרת על דבר כזה כאשר אני ועוד מלא אנשים רק מתפללים שהם יחזרו כמה שיותר מהר בריאים ככול שאפשר,
ועצוב לי שיש פה כאלו שמסכימים איתך.
שטוענים שיש חפים מפשע בעזה.
אז אם לא ידעתם יש אזרחים עזתים שמחזיקים בבתיהם חטופים שהם בעצם חטפו
אין שם אף אחד תמים וחף ומפשע.
אני רוצה בידיוק כמוך את החברים שלי בבית.
וזה בושה כל האנשים שמסכימים עם שואלת השאלה
זה דוחה ברמות ומזעזע בעניי להאמין שעדיין קיימים אנשים חפים מפשע. מזכירה לכם שבנוסף לחמאס היו גם אזרחים עזתים שנכנסו לישראל כשראו את הגדר פרוצה ואותם האזרחים שאתם קוראים להם חפים מפשע, נכנסו לפה בנוסף לחמאס, והם חטפו, רצחו, וגנבו רכוש של אנשים. מגיע לעזתים האלו לסבול כמו שאנחנו סבלנו. תדמיינו כולכם מזה שהמשפחה שלך יושבת 12+ שעות בממד כשכל השכונה שלהם עולה באש, כשרוצחים את השכנים שלהם.
זה מה שקרה למשפחה שלי.
ואת שואלת השאלה מגעילה אותי.
שאת תומכת בהם וטוענת שעדיין קיימי חפים מפשע
רק על זה שאת מרחמת עליהם
ומשקרת על זה "שאבא שלך חטוף"
מאחלת לך לדעת איך זה מרגיש
ורק אגיד שואלת השאלה את מגעילה אותי.
העובדה שטענת שאבא שלך במילואים
בפירוט וגם כשענית למישהו טענת שהוא במילואים.
ואז כתבת פה באחת התשובות שלך שהוא חטוף בעזה. את מזעזעת אותי .
העובדה שניסת שיחשבו שאת חלק ממשפחות החטופים בשביל שההייט עלייך יפסיק זה דוחה .
הרי את לא חווית את הטבח של ה7.10 ולך לא נרצחו חברים והמשפחה שלך לא חוותה את הטבח הזה.
אז אין לך זכות לשקר על דבר כזה.
קישור לתגובות שלה לגבי השקרים:
https://ibb.co/pvmv6cr
https://ibb.co/nwq6xz5
זה מגעיל אותי ומעציב אותי העבודה ששיקרת על דבר כזה כאשר אני ועוד מלא אנשים רק מתפללים שהם יחזרו כמה שיותר מהר בריאים ככול שאפשר,
ועצוב לי שיש פה כאלו שמסכימים איתך.
שטוענים שיש חפים מפשע בעזה.
אז אם לא ידעתם יש אזרחים עזתים שמחזיקים בבתיהם חטופים שהם בעצם חטפו
אין שם אף אחד תמים וחף ומפשע.
לא נורא מגיע להם
^^אני בוכה שהם עושים מינוסים כאילו אפילו לא יודעים לדבר
כל מה שהם יודעים לעשות זה להגיד בושה וזהו
חבל שהנרצחים והחטופים לא יודעים כמה אנשים בארץ שלנו שונאים אותם
מרגיש לי שהרבה פה רוצים לטבוח בעצמם באנשים במדינה שלנו..
כל מה שהם יודעים לעשות זה להגיד בושה וזהו
חבל שהנרצחים והחטופים לא יודעים כמה אנשים בארץ שלנו שונאים אותם
מרגיש לי שהרבה פה רוצים לטבוח בעצמם באנשים במדינה שלנו..
אני לא תומך עכשיו בלהרוג את כולם וכמובן שיש לי אמפטיה .. אבל פחות אחד יותר נחמד
^^^^^לא קראת את השאלה נכון. שואלת השאלה הדגישה שהיא בעד צה"ל ובעד המשך הלחימה
אנונימי
^היא כנראה החליטה שהיא צריכה להבהיר שהיא תומכת בצה"ל ובמלחמה ובו זמנית עצובה על התקרית
אל תפיצי את השם שלה! אם תעשי זאת תפגעי בפרטיות שלה
אל תפיצי את השם שלה! אם תעשי זאת תפגעי בפרטיות שלה
אנונימי
golann - אין דבר כזה להרוג את כל החמאס בלי להרוג שם את כולם, לכן, אי אפשר לנצח, ואי אפשר להחזיק שטחים שם, כי אין לנו חיילים שיחזיקו את השטחים האלה, זה למה עזבנו את צפון הרצועה, כי הצבא חלש והוא בלי יכולת, איזה מין צבא עוזב שטחים שהוא כבש? עכשיו כל החמאס יחזרו לשטחים האלה, ועוד כמה שנים, מלא ילדים שעכשיו ראו הרבה מהקרובים שלהם מתים, כי צה"ל מגזים ועושה צעדים בלי לחשוב קדימה, אל הזמן הרחוק, בעוד כמה שנים, כל הילדים האלה יהיו החמאס הבא, בגלל שצה"ל עושה דברים לא חכמים.
^^זה לא הולך יחד זו הזדהות לכל דבר
התייפייפות מטורפת והיא יודעת את זה, ראתה שהיא יוצאת אחת כזו אז דוחפת דברים כאלה
זה כמו להגיד היא דרשה אונס אבל אני לא תומכת באונס
התייפייפות מטורפת והיא יודעת את זה, ראתה שהיא יוצאת אחת כזו אז דוחפת דברים כאלה
זה כמו להגיד היא דרשה אונס אבל אני לא תומכת באונס
נתחיל עם זה, שאם צריך להרוג את כולם שם כדי לחסל את חמאס זה מחיר שאפשר לשלם, אבל זה לא המצב, זה לא שאני מתכוון לחסל את האידאולוגיה, כמו שבגרמניה יש עוד נאצים, אבל הם לא בשלטון הם לא בשליטה, האנשים האלו יהיו חמאס הבא לא בגלל ההפצצות, ולא בגלל כלום. ראינו טוב מאוד שגם שהבאנו להם שטח הם שנאו יהודים והיו חמאס. את צפון הרצועה היינו צריכים לעזוב כדי שהמחבלים ייצאו מהחורים שלהם, לא מחוסר יכולת לשלוט שם, זה חשיבה אסטרטגית וככה זה יצטרך להיות, נצא הם יצאו אנחנו נחסל אותם. צה"ל חיסל שני בכירים ופעל נכון וחכם, אויב לא משנה איפה הוא צריך לחסל, שני הפצצות פגעו בייעדים שלהם, המינון שלהם היה נכון, זה לא היה חומר נפץ מוגזם מדי, ההרג ברפיח היה אחרי שריפה מההפצצה
^^^אפשר להרגיש רחמים על הרג האזרחים בעזה ולתמוך בצה"ל ובהמשך הלחימה, זה לא סותר.
אני לדוגמא, תומך במלחמה, איבדנו כל כך הרבה ב-7 באוקטובר וצריך לוודא שדבר כזה לא יחזור לעולם. בו זמנית אני עצוב (יותר נכון חבל לי, זה לא שובר את ליבי) על מקרים בהם חפים מפשע נהרגים בלחימה אך אני יודע שזה המחיר, רצועת עזה צפופה מאוד, חמאס משתמש באזרחים כמגן אנושי וצפוי שאזרחים רבים יהרגו. צה"ל מנסה להימנע כמה שניתן מהרג אזרחים, לכן הוא הצבא המוסרי בעולם ואני תומך בהמשך לחימתו ברצועה
אני לדוגמא, תומך במלחמה, איבדנו כל כך הרבה ב-7 באוקטובר וצריך לוודא שדבר כזה לא יחזור לעולם. בו זמנית אני עצוב (יותר נכון חבל לי, זה לא שובר את ליבי) על מקרים בהם חפים מפשע נהרגים בלחימה אך אני יודע שזה המחיר, רצועת עזה צפופה מאוד, חמאס משתמש באזרחים כמגן אנושי וצפוי שאזרחים רבים יהרגו. צה"ל מנסה להימנע כמה שניתן מהרג אזרחים, לכן הוא הצבא המוסרי בעולם ואני תומך בהמשך לחימתו ברצועה
אנונימי
אז חבל שזה עצוב לך, אני אומר לך בכנות אין לי רחמים על אף אחד מהם, אני שונא אותם, והם יכולים להישרף מבחינתי לא הייתי אומר "אני איתם גמרתי" כי מעולם לא התחלתי, אנחנו לא חברים ולא נהיה, הם לא בני אדם, הם מפלצות
wr - המטרה היא לא להרוג את כל התומכי טרור שם, אין דבר כזה תמיד יהיו קיצונים. גם אחרי מלחמת העולם השנייה את חושבת שכל הנאצים מתו? לא, המטרה היא פשוט לקחת להם את היכולת הצבאית כדי שלא יוכלו לפגוע בנו שוב כמו שפגעו בנו
בוט אמיתי -
אם יש מישהו שמרביץ לך כל יום, ויום אחד אתה לוקח אקדח והורג אותו, אז הנה, הוא לא ירביץ לך יותר, אבל אתה בכל זאת תכנס לכלא.
אם לא היינו צריכים לדאוג ממה שקורה אחרי, אז היינו פשוט זורקים שם פצצת אטום, אבל אי אפשר לעשות את זה.
אם יש מישהו שמרביץ לך כל יום, ויום אחד אתה לוקח אקדח והורג אותו, אז הנה, הוא לא ירביץ לך יותר, אבל אתה בכל זאת תכנס לכלא.
אם לא היינו צריכים לדאוג ממה שקורה אחרי, אז היינו פשוט זורקים שם פצצת אטום, אבל אי אפשר לעשות את זה.
wr - מן הסתם שזה לא ראליסטי, אני לא אמרתי שאפשר לעשות את זה, אני אמרתי שזאת לא המטרה. מה לא הבנת בדיוק?
בתכלס זה הגיוני להרגיש עצוב בגלל שילדים מתים אבל זה כל עוד את מבינה שזה לא אשמתנו ולהבין שזה הכרחי
wr אם הייתה מערכת חוק בינלאומית, מין משטרה בינלאומית היינו פשוט יכולים להתקשר אליהם ולא היה צפון קוריאה, אירן, חמאס, סוריה, רוסיה וכו, אבל זה לא המצב, אם אדם יורה לך על הבית זה הגנה עצמית, אתה חייב להיכנס לשם ולהרוג אותו, נקודה. אין משטרה זה החיים שלך וזה האחריות שלך
שואל השאלה:
אלה שקוראים לי שמאלית תומכת פלסטין או בוגדת
אתם מורידים לי את האיי קיו באמת
לא אמרתי מילה אחת על הפסקת המלחמה או על צה"ל
דיברתי על התקרית הזו
אתם פשוט הזויים ותודה על הקול השפוי כאן
גילוי נאות אני ימנית
הרבה יותר מכל הממשלה הזו
אלה שקוראים לי שמאלית תומכת פלסטין או בוגדת
אתם מורידים לי את האיי קיו באמת
לא אמרתי מילה אחת על הפסקת המלחמה או על צה"ל
דיברתי על התקרית הזו
אתם פשוט הזויים ותודה על הקול השפוי כאן
גילוי נאות אני ימנית
הרבה יותר מכל הממשלה הזו
אנונימית
שואל השאלה:
העובדה שלא דיברתי בכלל על שום חמלה לפלסטינים ואיכשהו החלטתם שאני תומכת בהם
פשוט הזיות אחד אחד
העובדה שלא דיברתי בכלל על שום חמלה לפלסטינים ואיכשהו החלטתם שאני תומכת בהם
פשוט הזיות אחד אחד
אנונימית
את צודקת לגמרי, תקראי תתגובה שלי למעלה
שואל השאלה:
לא אמרתי שאבא שלי חטוף אמרתי שאבא שלי במילואים כגברת
לא אמרתי שאבא שלי חטוף אמרתי שאבא שלי במילואים כגברת
אנונימית
שואל השאלה:
ואני נשבעת שלא שלחתי אף אחד לקלל
נשבעת במה שאת רוצה אין לי שום אינטרס ושום דבר ואני כבר מצטערת ששאלתי את השאלה הזו ואף אחד לא הבין את הכוונה
ואני נשבעת שלא שלחתי אף אחד לקלל
נשבעת במה שאת רוצה אין לי שום אינטרס ושום דבר ואני כבר מצטערת ששאלתי את השאלה הזו ואף אחד לא הבין את הכוונה
אנונימית
היא עוד מעט תגיד שאמרת שאת חטופה בעצמך
שואל השאלה:
blair waldorf
מעולם לא אמרתי שאבא שלי חטוף
מעולם לא אמרתי מילה אחת על זה שאני תומכת בפלסטינים או בחמאס
לא אמרתי מילה אחת רעה על צה"ל
ובטח ובטח שלא שלחתי שום חברים ערסים להגיד לך דברים כאלו בפרטי
אין לי חברים ערסים ואין לי חברים בסטיפס
ואני לא אאחל דברים כאלה אפילו שאת מקללת אותי בלי סוף בלי אפילו להבין שלא אמרתי מילה אחת נגד מדינת ישראל
blair waldorf
מעולם לא אמרתי שאבא שלי חטוף
מעולם לא אמרתי מילה אחת על זה שאני תומכת בפלסטינים או בחמאס
לא אמרתי מילה אחת רעה על צה"ל
ובטח ובטח שלא שלחתי שום חברים ערסים להגיד לך דברים כאלו בפרטי
אין לי חברים ערסים ואין לי חברים בסטיפס
ואני לא אאחל דברים כאלה אפילו שאת מקללת אותי בלי סוף בלי אפילו להבין שלא אמרתי מילה אחת נגד מדינת ישראל
אנונימית
שואל השאלה:
אני באמת לא מתכוונת לענות כאן יותר, התגובות כאן כל כך מטורפות על זה שהבעתי דעה על מקרה אחד במדינה דמוקרטית , בלי להגיד שום מילה על חפים מפשע או על פלסטינים, דיברתי רק על התדמית שלנו.
ואדגיש שוב שאמרתי בענק שאבא שלי במילואים
לא אמרתי שהוא חטוף ! אני לא מבינה מאיפה הבאתם את זה
שיהיה לכולכם בהצלחה
אני באמת לא מתכוונת לענות כאן יותר, התגובות כאן כל כך מטורפות על זה שהבעתי דעה על מקרה אחד במדינה דמוקרטית , בלי להגיד שום מילה על חפים מפשע או על פלסטינים, דיברתי רק על התדמית שלנו.
ואדגיש שוב שאמרתי בענק שאבא שלי במילואים
לא אמרתי שהוא חטוף ! אני לא מבינה מאיפה הבאתם את זה
שיהיה לכולכם בהצלחה
אנונימית
golann - אי אפשר להרוג שם את כולם, ברגע שאתה עושה את זה, אתה הופך את כל העולם עליך ואז או שישלחו אותך לגלות, או שיעשו שביעי באוקטובר לכל מדינת ישראל.
כמה שאנחנו מנסים להימנע מפגיעה באזרחים ובבלתי מעורבים אבל הם עושים הרבה בלאגן והם לא באמת לא מעורבים
תקרית טראגית בתחת שלי.
שכחת שבשביעי השתתפו גם ילדים ונשים וסתם אזרחים מעזה ולא רק מחבלים? הם פיזית חדרו ליישובים פתחו למחבלים דלתות של בתים וגנבו מבתים מלא דברים. הם הביאו נשק למחבלים. כל מי שמחונך במקום הנורא הזה מחנכים אותו לשנאת יהודים בלי סיבה. התירוץ שלהם זה שלקחנו להם את הארץ. את יודעת שהיום בבוקר מחבלים הציתו שריפה ממש ליד הבית שלי שהסתיימו המדורות של חג בעומר? תירוצים בשירותים מה שנקרא. ה יודע מה הוא עושה. בקרוב רפיח תהיה גוש קטיף אמן
שכחת שבשביעי השתתפו גם ילדים ונשים וסתם אזרחים מעזה ולא רק מחבלים? הם פיזית חדרו ליישובים פתחו למחבלים דלתות של בתים וגנבו מבתים מלא דברים. הם הביאו נשק למחבלים. כל מי שמחונך במקום הנורא הזה מחנכים אותו לשנאת יהודים בלי סיבה. התירוץ שלהם זה שלקחנו להם את הארץ. את יודעת שהיום בבוקר מחבלים הציתו שריפה ממש ליד הבית שלי שהסתיימו המדורות של חג בעומר? תירוצים בשירותים מה שנקרא. ה יודע מה הוא עושה. בקרוב רפיח תהיה גוש קטיף אמן
כן
אם את חושבת שזה מזעזע אז כן זה נורא כי זה כלום לעומת מה שהיה ב7 לאוקטובר
אם את חושבת שזה מזעזע אז כן זה נורא כי זה כלום לעומת מה שהיה ב7 לאוקטובר
את פשוט נשמעת כמו פרו פלסטינית, אני מזועזעת.
אומרים שצהל תקף רכב שהיה בו רקטות ונשק ליד המחנה הזה, והוא התפוצץ וגרם לשריפה.
עזה היא שדה קרב.
אומרים שצהל תקף רכב שהיה בו רקטות ונשק ליד המחנה הזה, והוא התפוצץ וגרם לשריפה.
עזה היא שדה קרב.
כל הכבוד לצהל
ynet מספרים שקרים בלי לחקור אם כלום
הייתי מחכה עוד טיפה לחקירה
הייתי מחכה עוד טיפה לחקירה
אנונימית
אני באמת שואלת, חסר לכם על מי לבכות בתקופה הזאת שאתם בוכים על העזתים?
את חושבת שכשהם שומעים על יהודים נהרגים הם גם מתאבלים?
מה שקורה לעזתים זה לא רלוונטי כי אנחנו במלחמה
ואם את מדברת על התדמית שלנו- במילא כולם שונאים אותנו
ונוראית את לא, יש לך לב טוב מדי
תתעוררי
את חושבת שכשהם שומעים על יהודים נהרגים הם גם מתאבלים?
מה שקורה לעזתים זה לא רלוונטי כי אנחנו במלחמה
ואם את מדברת על התדמית שלנו- במילא כולם שונאים אותנו
ונוראית את לא, יש לך לב טוב מדי
תתעוררי
לא, אבל את מבולבלת כנראה ואת לא מבינה את התמונה המלאה.אין רחמים על האויב, המרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים. תתחקרי את עצמך ואת ראיית העולם שלך בקונפליקט המטומטם הזה.
מעניין אם למספיק אנשים יש פה ביצים להצדיק משהו כזה לא מאנונימי...
מי שמצדיק מוות של ילדים כי יום אחד הם יהיו מחבלים, לא שונה מהצד השני שאומר אותו דבר, אפשר לנצח במלחמה גם בלי לאבד את האנושיות.
אם השריפה לא עזרה למלחמה, אין שום סיבה שלא תודו שהיא לא בסדר.
מי שמצדיק מוות של ילדים כי יום אחד הם יהיו מחבלים, לא שונה מהצד השני שאומר אותו דבר, אפשר לנצח במלחמה גם בלי לאבד את האנושיות.
אם השריפה לא עזרה למלחמה, אין שום סיבה שלא תודו שהיא לא בסדר.
את צודקת ואל תקשיבי לכל ההייט. אנשים בזמן מלחמה לא מקשיבים לכאב של הצד השני, אבל זה לא אומר שאין כאב או שזה מגיע לאנשים חפים מפשע.
ברור שזה לא בסדר, זה קרה בטעות
^^^^אין מה להקשיב לכאב של הצד השני כי ברגע שהוא יוכל הוא יגמור אותך ויהרוג אותך בלי סנטימנטים, דיברתי עם מספיק פרו פלסטיניים והם פשוט שטופי שנאה כלפי יהודים ולפעמים הם מחביאים את זה אבל עמוק בפנים הכל נובע מאנטי -שמיות
יש שם חפים מפשע בדיוק כמוך^
לא את אדם נורמלי לחלוטין אני גם עצוב על כל הנהרגים אבל זה המחיר של מלחמה
אבל ממש חבל שהם מתו לשווא כי גם ככה לא נמוטט את חמאס וננצח במלחמה הזאת
המלחמה הזאת מיותרת לדעתי
אבל ממש חבל שהם מתו לשווא כי גם ככה לא נמוטט את חמאס וננצח במלחמה הזאת
המלחמה הזאת מיותרת לדעתי
^^כמה באחוזים?
כואב לי קצת שאנשים מתים ונשרפו באש
אבל אז אני נזכר מי אלו
והדבר האחרון שמעניין אותי זה השריפה הזאת ולדעתי הינו צריכים לשרוף את כל עזה ב8.10
אבל אז אני נזכר מי אלו
והדבר האחרון שמעניין אותי זה השריפה הזאת ולדעתי הינו צריכים לשרוף את כל עזה ב8.10
רוב האוכלוסיה^^^
^ רוב האוכלוסיה בחרה בחמאס
רוב האוכלוסיה הייתה בעד ה 7.10
פתאום אחרי שאנחנו מגיבים כבר פחות..
רוב האוכלוסיה הייתה בעד ה 7.10
פתאום אחרי שאנחנו מגיבים כבר פחות..
אנונימי
^^מאלף האריות אתה לא יודע על מה אתה מדבר ברגע שאמרת שרוב האוכלוסייה חפה מפשע, פשוט בדיחה, לא צפית בסקרים נו בחייאת ראבק, למה אתה מיתמם?
רוב האוכלוסייה לא בחרה בחמאס. דבר שני רוב האוכלוסייה עוד לא נולדה כשחמאס עלה לשלטון. דבר שלישי בחירה בחמאס זה עדיין לא סיבה להרוג אותם.
כן ירבו מקרים כאלה
למי אכפת די
כשאת אומרת לא בסדר, זה מרגיש שאת מאשימה את צה"ל, ואני מרגיש שזה לא בסדר להגיד ככה
אין לי בעיה עם אנשים שמרגישים רע לגבי מוות של בלתי מעורבים בעזה, אני למעשה אחד מהם, אבל אם את מאשימה את צה"ל, אז זה לא בסדר, יש להאשים אך ורק את חמאס, הם פוגעים בילדים של עצמם ושמים אותם תחת אש כדי להאשים את ישראל
אין לי בעיה עם אנשים שמרגישים רע לגבי מוות של בלתי מעורבים בעזה, אני למעשה אחד מהם, אבל אם את מאשימה את צה"ל, אז זה לא בסדר, יש להאשים אך ורק את חמאס, הם פוגעים בילדים של עצמם ושמים אותם תחת אש כדי להאשים את ישראל
^^^^בחירה בחמאס זו האמאמא של הסיבה להרוג אותם, החמאס זה אירגון טרור רצחני שמטרתו השמדת היהודים כמו הנאצים, ובמצב כזה נורא פשוט לפעול, הקם להורגך השכם להורגו, משפט פשוט מאד שרלוונטי לכל זמן ולכל תקופה. וכן, רובם המוחלט בחרו בחמאס, רבים מהם חגגו עם בקלאוות כשהם רצחו תינוקות, פשוט עצוב שאנשים מהמדינה שלך ומהעם שלך נטבחו על ידי חיות אדם ואתה מדבר כאילו רוב האנשים האלה לא תמכו בזוועות הללו ולא מגיע להם למות, בריבוע מגיע להם למות, אלה לא בני אדם, אלה חיות אדם, כלבים, מקומם בקבר ואין להם זכות לחיים כיוון שמטרתם היא לקיחת חיים של אחרים.
תאמת הייתי בטוחה שאני יגיד לך שכן זה אנושי לרחם רק תשימי לב שאת מפרידה בין הרגש לשכל. (מבינה שאנחנו קודמים) אבל פתאום לא מצליחה למצוא מקום לרחמים עליהם יש לי כ"כ הרבה בלב מאז המלחמה שלא מצליחה לרחם עליהם.
ולגבי תדמית מול העולם גילינו את הפרצוף האמתי שלו בתמיכה בפלשתינים תמיד הם ימצאו מה להגיד, אנחנו צריכים לעשות הכל בשביל למנוע את ה- 7 באוקטובר הבא.
ולגבי תדמית מול העולם גילינו את הפרצוף האמתי שלו בתמיכה בפלשתינים תמיד הם ימצאו מה להגיד, אנחנו צריכים לעשות הכל בשביל למנוע את ה- 7 באוקטובר הבא.
אנונימית
נוראי לא, אבל את פשוט לא צודקת.
התקיפה אמש ברפיח - עדות פלסטינית אותנטית לאמל"ח של חמאס במקום שהותקף
התקיפה של צה"ל אתמול ברפיח, גרמה ע"פ משרד הבריאות של חמאס בעזה ל 45 הרוגים ולכ 20 פצועים. ישראל זכתה לביקורת נרחבת ולגינויים מצד מדינות רבות בעולם הערבי ובעולם המערבי.
דובר צה"ל מצדו הודיע שמטרת התקיפה היתה חיסול בכירים במטה הגדה של חמאס והדגיש שבחר בחימוש מדויק. יחד עם זאת בצה"ל הופתעו מהיקף הנפגעים, על אף החימוש המדויק.
מהסרטון המצורף, שצולם על ידי עזתיים ברגעים הראשונים לאחר התקיפה, ניתן ללמוד דברים רבים.
הדובר בסרטון אומר באופן ברור שישראל תקפה ג'יפ של חמאס שהיה בו אמל"ח.
החל בשניה 00:21 בסרטון ניתן לראות פיצוצי משנה, המעידים על המצאות אמל"ח. יתרה מכך שימו לב לתגובה של הדובר בעקבות פיצוצי המשנה - הוא חושש שתעוף לעברו רקטה. כלומר לתפיסתו במקום ישנן רקטות.
המצאות של רקטות ואמל"ח של חמאס יכולה בהחלט להסביר את הפער בין החימוש המדויק שבחר צה"ל לבין היקף הפיצוץ והנפגעים.
אבו עלי אקספרס
התקיפה של צה"ל אתמול ברפיח, גרמה ע"פ משרד הבריאות של חמאס בעזה ל 45 הרוגים ולכ 20 פצועים. ישראל זכתה לביקורת נרחבת ולגינויים מצד מדינות רבות בעולם הערבי ובעולם המערבי.
דובר צה"ל מצדו הודיע שמטרת התקיפה היתה חיסול בכירים במטה הגדה של חמאס והדגיש שבחר בחימוש מדויק. יחד עם זאת בצה"ל הופתעו מהיקף הנפגעים, על אף החימוש המדויק.
מהסרטון המצורף, שצולם על ידי עזתיים ברגעים הראשונים לאחר התקיפה, ניתן ללמוד דברים רבים.
הדובר בסרטון אומר באופן ברור שישראל תקפה ג'יפ של חמאס שהיה בו אמל"ח.
החל בשניה 00:21 בסרטון ניתן לראות פיצוצי משנה, המעידים על המצאות אמל"ח. יתרה מכך שימו לב לתגובה של הדובר בעקבות פיצוצי המשנה - הוא חושש שתעוף לעברו רקטה. כלומר לתפיסתו במקום ישנן רקטות.
המצאות של רקטות ואמל"ח של חמאס יכולה בהחלט להסביר את הפער בין החימוש המדויק שבחר צה"ל לבין היקף הפיצוץ והנפגעים.
אבו עלי אקספרס
את לא אדם נוראי הכל טוב
צה"ל עשה טעות ופגע בבלתי מעורבים זה באמת לא בסדר
צה"ל עשה טעות ופגע בבלתי מעורבים זה באמת לא בסדר
איזה תמים העולם שלנו
זאת מלחמה, אנשים נפגעים משני הצדדים
גם אנחנו נפגענו מאוד מאוד קשה ב7 באוקטובר ובפיגועים שיש ביום-יום
זאת מלחמה, אנשים נפגעים משני הצדדים
גם אנחנו נפגענו מאוד מאוד קשה ב7 באוקטובר ובפיגועים שיש ביום-יום
הם לא התכוונו
תחשבי על העובדה שצבאות אחרים במלחמה היו שמחים שזה קרה,היו מנסים שזה יקרה והיו הורגים את כולם בלי לחשוב פעמיים
עצם העובדה שהצבא שלנו מצהיר שהוא לא התכוון ומנסה לעשות הכל כדי שחפים מפשע לא ימותו זה רק מראה כמה הצבא טהור
תחשבי על העובדה שצבאות אחרים במלחמה היו שמחים שזה קרה,היו מנסים שזה יקרה והיו הורגים את כולם בלי לחשוב פעמיים
עצם העובדה שהצבא שלנו מצהיר שהוא לא התכוון ומנסה לעשות הכל כדי שחפים מפשע לא ימותו זה רק מראה כמה הצבא טהור
אנונימית
לא מבינה על מה הדרמה בכל יום מתים יותר אנשים בעזה
ובכן ילדים אצל חמאס זה גם בחורים בני 15 שאגב שחטו ואנסו בשביעי לעשירי
ואגב זה אשמת חמאס שהיו ביחד עם אזרחים
כשישראל נלחמת היא מפנה את האזרחים שלה מהבית כדי שאזרחים לא יפגעו
משהו שהם לא עושים
הם נמצאים במקומות דל אזרחים ואז שהורגים אותם
ישראל יוצאת לא בסדר
אגב בלי קשר לזה ישראל מצטיירת כנוראית לא משנה כמה סיוע נכנס וכמה הגנה הם מקבלים תו בגלל זה
עולה לנו בחיי אדם
אז שההסברה לא תעניין אותך
מה שאמור לעניין אותך זה החיים שלך וחיי החטופים
ובכן ילדים אצל חמאס זה גם בחורים בני 15 שאגב שחטו ואנסו בשביעי לעשירי
ואגב זה אשמת חמאס שהיו ביחד עם אזרחים
כשישראל נלחמת היא מפנה את האזרחים שלה מהבית כדי שאזרחים לא יפגעו
משהו שהם לא עושים
הם נמצאים במקומות דל אזרחים ואז שהורגים אותם
ישראל יוצאת לא בסדר
אגב בלי קשר לזה ישראל מצטיירת כנוראית לא משנה כמה סיוע נכנס וכמה הגנה הם מקבלים תו בגלל זה
עולה לנו בחיי אדם
אז שההסברה לא תעניין אותך
מה שאמור לעניין אותך זה החיים שלך וחיי החטופים
לפחות אנחנו אומרים שזה טעות ולא מתעללים בגופות ומבזים אותם
וואו אנשים פה התחרפנו
הגיוני לחלוטין להרגיש שזה לא בסדר כי זה באמת לא בסדר
הגיוני לחלוטין להרגיש שזה לא בסדר כי זה באמת לא בסדר
למה לא בסדר?
נהרגו אנשים שהיו עתידיים להמשיך לנסות לחסל אותנו ולפעמים גם להצליח.
אנשים שגדלים וגדלו לתוך שנאה קשה מאוד עלייך ועל האחים שלך במדינה שלך.
ואמן שיהיו עוד מקרים כאלה עד שכל עזה תיגמר.
לא סתם זה קרה, בורא עולם איתנו ומחסל את עוכרי ישראל!!!
נהרגו אנשים שהיו עתידיים להמשיך לנסות לחסל אותנו ולפעמים גם להצליח.
אנשים שגדלים וגדלו לתוך שנאה קשה מאוד עלייך ועל האחים שלך במדינה שלך.
ואמן שיהיו עוד מקרים כאלה עד שכל עזה תיגמר.
לא סתם זה קרה, בורא עולם איתנו ומחסל את עוכרי ישראל!!!
מגיע להם❤ זה מה שיש לי להגיד
צה''ל לא אמר לאף אחד ללכת לשם כי שם בטוח, צה''ל חיסל ראשי חמאס ועל הדרך נפגעו אנשים. זה מה שנקרא נזק משני. הילדים צרחו ובכו? יופי, שלנו לא צרחו ובכו??? את הילדים שלנו רצחו בבית שלהם בכוונה תחילה, נכנסו עד למקום הכי בטוח שלהם ועשו בהם מעשים שאסור לתאר פה. אז לא, אין חמלה. בעזה אין בלתי מעורבים. כולם מעורבים ולכולם מגיע את אותו סוף, מוות. אי אפשר לרחם עליהם. מבחינת הנזק הסברתי? סבבה כל העולם גם ככה שונא אותך מה אכפת לך מה עוד יגידו??
שירבו מקרים כאלה
ממש לא כואב, מה שעשינו להם זה כלום לעומת מה שהם עשו לנו ב7.10.23 מגיע להם משהו הרבה יותר רצחני מזה. כולם של תומכי טרור שנאה ורצח של יהודים עצם היותם יהודים. בחרתם חמאס בבחירות שלכם? קיבלתם! בעזרת השם שיקרה להם עוד דברים כאלו אמן
אנונימית
שמעי אחרי מה שהם עשו לני בשביעי אז לא משנה מה ייקרה להם לא יזיז לי לא שלפני השביעי זה היה מזיז אבל לפני השביעי הייתה קצת טיפונת של רחמים עליהם שהם חיים במקום כזה אבל הם בחרו בחמאס אז בעיה שלהם
זה היה נורא אלמלא בכל בית שני שם היה אמל"ח, וחומרי הסתה לרצח יהודים בשל היותם יהודים. הם במילא בני מוות ואין חפים מפשע.
לא בקטע רע אבל כבר לא ממש אכפת לי מהם כמו שלהם לא אכפת ממנו אולי זה בגלל שאני לא בן אדם אמפתי לא יודעת
אם להגיד את האמת, כואב לי על כל ילד, מכל הצדדים.
כואב על הלא מעורבים ועל החפים מפשע מכל הצדדים, והכי כואב לי שאני לא מצליח להבין איך לכולם לא כואב.
אני חושב שהדעה שלך אנושית, מוסרית.
כשהם מתנהגים רע, זה לא אומר שאנחנו צריכים להתנהג רע - דווקא חשבתי שזה מייחד את הדת היהודית.
לדעת להסתכל על החלשים מכל הצדדים והכיוונים, לא אלא שפגעו, אלה שנקלעו לסיטואציה.
כואב על הלא מעורבים ועל החפים מפשע מכל הצדדים, והכי כואב לי שאני לא מצליח להבין איך לכולם לא כואב.
אני חושב שהדעה שלך אנושית, מוסרית.
כשהם מתנהגים רע, זה לא אומר שאנחנו צריכים להתנהג רע - דווקא חשבתי שזה מייחד את הדת היהודית.
לדעת להסתכל על החלשים מכל הצדדים והכיוונים, לא אלא שפגעו, אלה שנקלעו לסיטואציה.
^הבא להורגך השכם להורגו
שמעת?
שמעת?
אנונימית
^אני לא מקשיב לסיסמאות. וגם לא לאנשים שאני לא מכיר באינטרנט :) אם את רוצה לנהל איתי שיחה על דעתי ודעתך, את מוזמנת לפנות אלי.
זו לא סיסמה
זו אשכרה אמירה מהדת היהודית
זו אשכרה אמירה מהדת היהודית
אנונימית
^אם את רוצה לנהל שיחה את מוזמנת לפנות אלי בפרטי :)
"מלוה יהוה חונן דל, וגמלו ישלם לו." כולם יכולים לצטט מהתנ"ך, השאלה היא איך זה מתקשר?
אם אני מרחם על ילדים קטנים, חפים מפשע ולא מעורבים זה אומר שאני מרחם על חלשים שנקלעו לסיטואציה.
אם אתה לא מרחם על ילדים קטנים ואנשים חפים מפשע מה שונה בך מהמחבלים?
חוץ מזה גם אם יש צדיק אחד בסדום צריך להלחם עליו.
אם אני מרחם על ילדים קטנים, חפים מפשע ולא מעורבים זה אומר שאני מרחם על חלשים שנקלעו לסיטואציה.
אם אתה לא מרחם על ילדים קטנים ואנשים חפים מפשע מה שונה בך מהמחבלים?
חוץ מזה גם אם יש צדיק אחד בסדום צריך להלחם עליו.
האמת שזה לא מעניין אותי מה שקרה להם
הם לא ריחמו עלינו אנחנו לא נרחם עליהם נקודה.
הם לא ריחמו עלינו אנחנו לא נרחם עליהם נקודה.
אוי מסכנים אני עוד שנייה בוכה, שימותו שם כולם ביחד אמן הם שותפים לטבח לא פחות!
אנונימית
כן
שימותו שם כולם אחד אחד כולל ילדים נשים תינוקים כולם שישרפו
כולם מחבלים ואין חפים מפשע לא לרחם עליהם
כולם מחבלים ואין חפים מפשע לא לרחם עליהם
כן את שמאלנית, איכס
רכוש: כשאתה מדבר ככה אתה לא מכיר את מידות המוסר של היהדות. "כה אמר יהוה, עשו משפט וצדקה"
אני מאחלת לכולם שם שיטבחו בהם אחד אחד. אין טיפת רחמים לגמור אותם עד האחרון שבהם
אנונימית
מאוד נשמע ככה. שאתה מכיר. "או הוא יעזוב את תמימותו אלוה יקנו רשע בריבו."
אמסור לרב שלי :)
אם מתחיל להיות לך טיפה של רחמים כלפיהם תזכרי ישר בשבעי באוקטובר!
היי, אני באמת מבינה לליבך, שהמקרה אתמול ברפיח והתמונות שרצות משם גם אותי מעט זעזעו..
אני יודעת שאת לא באמת מתכוונת ל"שלום" הזה או להפסקת האש, אני מבינה שכואב לך על הילדים שנספו אתמול בשריפות ואך ורק עליהם.
את ממש לא צריכה להתעצב על כך, או להרגיש רע.. יש לך לב גדול ורגיש שמרוב גודלו, את אפילו מרחמת על האויבים שלך.
אני יכולה להגיד לך על עצמי שאני לא שמחה ולא עצובה, וואלה? להגיד לך תאמת? לא כואב לי אפילו, אותם ילדים (לצערי) יגדלו להיות המחבלים של דור העתיד שנגדל כאן.. הם גדלים בשנאה מטורפת, והמשפחות שלהם הם אלו שצהלו וחילקו בקלאוות ברחוב כששחטו לנו את הילדים, הם אלו שאמנם לא היה להם נשקים אבל נכנסו לכאן ובזזו רכוש ופגעו באזרחים ישראלים.
תמימים? הם לא.
יש ביטוי שאמרו חז"ל ש--כל המרחם על האכזריים סופו להתאכזר על הרחמנים ->אם אדם מנסה לרחם על אנשים שלא מגיע להם רחמים, בסופו של דבר זה גורם לו להתאכזר על אנשים שדווקא מגיע להם רחמים.
אני יודעת שאת לא באמת מתכוונת ל"שלום" הזה או להפסקת האש, אני מבינה שכואב לך על הילדים שנספו אתמול בשריפות ואך ורק עליהם.
את ממש לא צריכה להתעצב על כך, או להרגיש רע.. יש לך לב גדול ורגיש שמרוב גודלו, את אפילו מרחמת על האויבים שלך.
אני יכולה להגיד לך על עצמי שאני לא שמחה ולא עצובה, וואלה? להגיד לך תאמת? לא כואב לי אפילו, אותם ילדים (לצערי) יגדלו להיות המחבלים של דור העתיד שנגדל כאן.. הם גדלים בשנאה מטורפת, והמשפחות שלהם הם אלו שצהלו וחילקו בקלאוות ברחוב כששחטו לנו את הילדים, הם אלו שאמנם לא היה להם נשקים אבל נכנסו לכאן ובזזו רכוש ופגעו באזרחים ישראלים.
תמימים? הם לא.
יש ביטוי שאמרו חז"ל ש--כל המרחם על האכזריים סופו להתאכזר על הרחמנים ->אם אדם מנסה לרחם על אנשים שלא מגיע להם רחמים, בסופו של דבר זה גורם לו להתאכזר על אנשים שדווקא מגיע להם רחמים.
אנונימית
שואל השאלה:
דגני בוקר את אחת ההזויות
רשום בשאלה "אבא במילואים " משמע אבא במילואים בעזה
המילה חטוף בכלל לא קפצה כאן
בדיוק כמו שאומרים "אח שלי בעזה" זה ק י צ ו ר
עובדה שכולם קראו בכותרת ואת חיפשת בכוח
אם אבא שלי היה חטוף הייתי כותבת חטוף וסביר להניח שלא הייתי בסטיפס בכלל
דגני בוקר את אחת ההזויות
רשום בשאלה "אבא במילואים " משמע אבא במילואים בעזה
המילה חטוף בכלל לא קפצה כאן
בדיוק כמו שאומרים "אח שלי בעזה" זה ק י צ ו ר
עובדה שכולם קראו בכותרת ואת חיפשת בכוח
אם אבא שלי היה חטוף הייתי כותבת חטוף וסביר להניח שלא הייתי בסטיפס בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
לצה"ל מותר להגיד שזה טעות, לביבי מותר להגיד שזה טעות (תראו בכתבה), אבל לאזרחים אסור ? מטורף
לצה"ל מותר להגיד שזה טעות, לביבי מותר להגיד שזה טעות (תראו בכתבה), אבל לאזרחים אסור ? מטורף
אנונימית
את לא מבינה שלכל דבר שיוצא להם מהפה יש השלכות? הם צריכים להיזהר במילים שלהם במיוחד עם בית המשפט בהאג
אנונימית
זה לא טעות, אי אפשר לשלוט באש, זה לא היה מקרה של טעות בזיהוי, השריפה פשוט התפשטה ופגעה בעוד אנשים, להגיד "טעות" מפיל יוצר מדי אשמה על צה"ל, הם לא פגעו באזרחים בטעות, הם תקפו מטרה והשריפה התפשטה למקום של האזרחים
זו הסיבה שאזרחים לא אמורים להיות קרובים לשטח קרב
זו הסיבה שאזרחים לא אמורים להיות קרובים לשטח קרב
שואל השאלה:
אבל זו באמת הייתה טעות, מטרת צה"ל היא לא להרוג אזרחים אלא להרוס חמאסניקים^^
הצבא שלנו הוא לא ארגון טרור אל תהפכי אותו לכזה.
אבל זו באמת הייתה טעות, מטרת צה"ל היא לא להרוג אזרחים אלא להרוס חמאסניקים^^
הצבא שלנו הוא לא ארגון טרור אל תהפכי אותו לכזה.
אנונימית
תאונה לא הופכת את צה"ל לארגון טרור, זה כמו שאם מישהו מעורב בתאונת דרכים זה לא הופך אותו לרוצח
שואל השאלה:
^על מה אתה מדבר ? דיברתי על האנונימית שרשמה שצהל אמר שזה טעות רק כדי להיראות טוב בעולם
צה"ל אמר שזה טעות כי זו טעות
^על מה אתה מדבר ? דיברתי על האנונימית שרשמה שצהל אמר שזה טעות רק כדי להיראות טוב בעולם
צה"ל אמר שזה טעות כי זו טעות
אנונימית
^^^אבל זו לא טעות להפציץ מהאוויר חמאסניקים, גם אם זה פוגע בסוף באזרחים
wr
אני לא אצטרך להרוג שם את כולם, אבל אם זה מה שצריך לעשות כדי להשמיד את חמאס וזה לא אז כן הייתי הורג שם את כולם, לא מגיע להם
אני לא אצטרך להרוג שם את כולם, אבל אם זה מה שצריך לעשות כדי להשמיד את חמאס וזה לא אז כן הייתי הורג שם את כולם, לא מגיע להם
שואלת השאלה את אמרת שזה לא בסדר את אמרת שההפצצה הזאת שחיסלה את הבכירים בחמאס זה טעות, כי נהרגו אזרחים, א. זה לא ימני, ב. זה נקרא חמלה על הפלסטינים.
עכשיו אפשר להפסיק לעשות מזה כזה סיפור, אפשר לחשוב כאילו לא שיטחנו אותם חצי שנה, ממש נשבר הלב מקצת אש, הפכנו את המסגדים שלהם לאפר ועכשיו אתם נשברים? חוזרים לראות בהם בני אדם?
עכשיו אפשר להפסיק לעשות מזה כזה סיפור, אפשר לחשוב כאילו לא שיטחנו אותם חצי שנה, ממש נשבר הלב מקצת אש, הפכנו את המסגדים שלהם לאפר ועכשיו אתם נשברים? חוזרים לראות בהם בני אדם?
אנונימי
^^
אם היית הורג את כולם, אז כל העולם יהיה נגדך.
golann
אם היית הורג את כולם, אז כל העולם יהיה נגדך.
golann
אם ואצטרך להרוג את כולם. אם. אין סיבה שנרצח את כולם בשיטתיות כדי להשמיד את חמאס, כמו שאין סיבה לרצוח את כל הגרמנים בגרמניה הנאצית כדי להשמיד את הנאציזם. אבל אם וזה כן היה הכרחי זה מה שהיה קורה, אם זה 2 מיליון נוחבות, שם אז זה חיסול "עם"
ממש לא, אבל תחשבי ככה, במלחמת העולם השנייה שארצות הברית הרגה הרבה אנשים מהפצצות כעסו עליהם? לא מכיוון שזה מלחמה אנשים שונאים אותנו לא כי הרגנו אנשים מכיוון שאנחנו יהודים ושאתה מקשיב יותר מידי למשהו אתה בסוף תאמין לו, גם אם הוא לא נכון.