55 תשובות
אני אילם
תגיד לה תאמיני לי אל תאמיני לאף אחד
שואל השאלה:
מה
מה
שואל השאלה:
לא הבנתי ^^
לא הבנתי ^^
תחסום
על מה המינוסים יא חמורים
על מה המינוסים יא חמורים
תענה: "לא אומר"
ותעזוב את השיחה
ותעזוב את השיחה
אנונימית
שואל השאלה:
אתם לא עוזרים לי
אתם לא עוזרים לי
תענה אני עושה פופו ותרוץ
שואל השאלה:
מה
מה
חחח אוו
"וואלה יום רגיל,איך את?"
זה כאילו מה איתך
תענה לה:
"וואלה אצלי הכול רגיל מה אצלך?" או משהו בסגנון
"וואלה אצלי הכול רגיל מה אצלך?" או משהו בסגנון
וואי התגובות הראשונות אוהבים לעשות מעניינים פשוטים צחוק אה
לשאלתך, תענה לה ככה: "אני בסדר, מעביר את היום.
איך הולך אצלך?"
(בחייאת על מה המינוסים)
לשאלתך, תענה לה ככה: "אני בסדר, מעביר את היום.
איך הולך אצלך?"
(בחייאת על מה המינוסים)
איכ מה ממתי בנות כותבות ככה, זה גבר אני אומרת לך תיזהר
אני יושב בורקס העגלה צומת קריית אתא מי שמכיר מכיר
אנונימית
אחלה בחלה
אנונימית
שואל השאלה:
אולי זה גבר? ^^^^^
אולי זה גבר? ^^^^^
כן זה גבר בסתר או אמ גי
אני עיוור
שואל השאלה:
לא זה לא גבר
לא זה לא גבר
שואל השאלה:
יש לה שיער ארוך
יש לה שיער ארוך
אז היא אמורה להיות כי מה זה "מה אומר" איכ חלחלה
^מזה "מה זה מה אומר" זה אומר מה איתך את חיה בגלקסיה אחרת או משהו?
אשש אחי
חחח
חחח
תלוי, אתה מעוניין להמשיך לדבר איתה או לא?
^^^זאת דרך ממש מגעילה ומודרנית להגיד מה קורה.. אי אפשר להשלים משפט?
לא סובלת את המשפט הזה
תגיד לה מה יש לך לומר
תגיד לה מה יש לך לומר
אנונימית
^^זאת לא דרך מגעילה ככה מדברים היום וואלקם היא גם לא מכירה אותו אז כאילו..
וואי מה זה המשפט הדפוק הזה אני בוכה
תרשום לה מה אומרת
תרשום לה מה אומרת
מה שתגידי לי לומר
אומר הרבה
^כן.. זאת בדיוק הבעיה שאנשים הפכו את זה לנורמאלי.. מה הבעיה לכתוב "היי מה קורה" מה זה "מה אומר" תגידו לי אתם שפויים אני אישית לא אומרת כלום, מה אני אמורה להגיד את סיפור חיי?
היא כנראה מתכוונת לשאול מה אומר על התמונות שלה שם.
אם אתה מעוניין, תחמיא לה על התמונות.
אם לא, תשאל אותה "אומר על מה?" ואם היא תענה "עליי" תגיד לה שלא מתאים.
אם אתה מעוניין, תחמיא לה על התמונות.
אם לא, תשאל אותה "אומר על מה?" ואם היא תענה "עליי" תגיד לה שלא מתאים.
תכתוב "לא הרבה" "מה איתך?"
^את יכולה לכתוב מה איתך או לא לכתוב בכלל אנחנו לא בשיעור ספרות וזאת כולה הודעת טקסט מסכנה
הרבה לא כדאי לך לשאול
מה אומרת
דפאק אל תענה זה גבר וכנראה גם בדוי
שואל השאלה:
כבר התחילה איתי בדוי ורבתי איתה
כבר התחילה איתי בדוי ורבתי איתה
לא הבנתי
שואל השאלה:
מישהי אחרת התחילה איתי מבדוי הכוונה
מישהי אחרת התחילה איתי מבדוי הכוונה
אז זה כנראה בדוי גם
תבדוק את הסביבה שלך
תבדוק את הסביבה שלך
תענה לה
נראלי זה גבר סליחה שאתה מגלה את זה ככה
וואלה אני רגיל,
איך את?
איך את?
שואל השאלה:
רגע היא שלחה לי משהו
רגע היא שלחה לי משהו
שואל השאלה:
היא שלחה לי מאיפה אני
היא שלחה לי מאיפה אני
שואל השאלה:
אולי זה גבר באמת אני ישאל אותה
אולי זה גבר באמת אני ישאל אותה
שואל השאלה:
עניתי לה
עניתי לה
אני פחות בן אדם של אמירות יותר של מעשים
אנונימית
לחסום
אנונימית
שואל השאלה:
עדכון: היא משתמש בדוי או מה שזה
עדכון: היא משתמש בדוי או מה שזה
שואל השאלה:
עשיתי את החיפוש של התמונות בגוגל ומצאתי תמונה שיש בהייליט שלה
עשיתי את החיפוש של התמונות בגוגל ומצאתי תמונה שיש בהייליט שלה
מילים
באותו הנושא: