9 תשובות
לפי דעתי זה לא מכוער
זה אנושי
אני לא אחת עם כזה אבל זה בעיניי ממש יפה
מי שחושב שלא זה שלו אבל זה ממש יפה ולא רואה סיבות גם שאנשים יעליבו אחרים בגלל זה וזה קורה הרבה
כל אחד יפה בדרך שלו בעיניי זה ממש יפה וייחודי
התאמנתי כדי להוריד את זה קצת יותר נכון לטשטש אבל אי אפשר לגמרי להוריד את זה אני פשוט מקבלת את עצמי כמו שאני ומתאימה בגדים בהתאם לצורת גוף שלי
אנונימית
בעניי זה מכוער אבל אין דרך להוריד את זה אם לא לעשות bbl אז פשוט שורדים עם זה
אני לא אוהב תאמת
זה מבנה גוף לא חושב שאפשר לשנות
אנונימי
לא מכוער וזה פיזית מבנה של העצמות
מה זהה????
שואל השאלה:
שקע במותניים