11 תשובות
בלי להעליב או משהו אבל כן
ואני אסביר יש כאלה שהם פשוט רחבים מידי ואז הם תופסים כמעט שורה שלמה ואז אין מקום לנוסע שבחר לשבת ליד..
ואני אסביר יש כאלה שהם פשוט רחבים מידי ואז הם תופסים כמעט שורה שלמה ואז אין מקום לנוסע שבחר לשבת ליד..
שואל השאלה:
כמו שמחייבים על מזוודות. אנשים שמנים תופסים יותר מקום ומכבידים על המטוס
כמו שמחייבים על מזוודות. אנשים שמנים תופסים יותר מקום ומכבידים על המטוס
צריך לחייב שמי שנמצא בעודף משקל ולא יכול להתאים למושב אחד צריך לקנות 2 כרטיסים לשני מושבים
אנונימית
אבל מצד שני אם הוא לא נכנס במושב אחד איך זה פייר למי שיושב במושב לידו?^ לאנשים אחרים לא מגיע להעביר טיסה בצורה נוחה ולשבת בנוח בכיסא שהם שילמו עליו? זה שהבן אדם שמן זה עניין שלו, הוא צריך להבין שעם אורח החיים שלו יש מצבים - כמו במטוס- שהוא מפריע לאחרים ושאחרים מושפעים מהמצב שלו לרעה
אנונימית
שואל השאלה:
זה הכי אשמתו אם הוא שמן. שיטפל בעצמו
זה הכי אשמתו אם הוא שמן. שיטפל בעצמו
למה סלקציה?^^ כשאדם מנהל את אורח החיים שלו בצורה כזאת בשלב מסוים זה מתחיל להשפיע על אחרים ועל איך הם מנהלים את החיים שלהם
לא נראה לי שלמטוסים כזה אכפת שמישהו שוקל הרבה יחסית כי מטוס יכול לסחוב הרבה משקל אבל זה יכול להגיע למצב שאותו בן אדם לא מאפשר למי שלידו לשבת כמו שצריך במושב שלו כי הוא לא נכנס במושב.
לא נראה לי שלמטוסים כזה אכפת שמישהו שוקל הרבה יחסית כי מטוס יכול לסחוב הרבה משקל אבל זה יכול להגיע למצב שאותו בן אדם לא מאפשר למי שלידו לשבת כמו שצריך במושב שלו כי הוא לא נכנס במושב.
אנונימית
^ אדם בתת משקל לא מפריע לאחרים לשבת לידו
אנונימית
שואל השאלה:
למה שלא יגידו לו? אלא אם הוא סובל ממחלה כלשהי שפוגעת בהתפתחות של הגוף שלו ולא מאפשרת לו להיות במשקל תקין^^
למה שלא יגידו לו? אלא אם הוא סובל ממחלה כלשהי שפוגעת בהתפתחות של הגוף שלו ולא מאפשרת לו להיות במשקל תקין^^
שואל השאלה:
בטח שאדם מלא מפריע כי הוא תופס מלא מקום ומכביד על המטוס להמריא^^
בטח שאדם מלא מפריע כי הוא תופס מלא מקום ומכביד על המטוס להמריא^^
"מרק לצבים" אדם מלא אולי לא
אבל השואל מדברים על אנשים שמנים
ואנשים בהשמנת יתר בהחלט כמעט תמיד תופסים יותר מהמושב שהם יושבים בו
אבל השואל מדברים על אנשים שמנים
ואנשים בהשמנת יתר בהחלט כמעט תמיד תופסים יותר מהמושב שהם יושבים בו
אנונימית
באותו הנושא: