5 תשובות
שואל השאלה:
^ כןן וואי
^ כןן וואי
אנונימית
אני לא שונאת, אבל אני גם לא מחבבת אותם במיוחד. אנשים שמתמודדים עם קשיים אמיתיים ולא רוצים שיגלו לא יסכנו את זה שיגלו אותם בכך שיכתבו תגובה בטיקטוק.
כן יש מקרים שבהם האדם שסובל ינסה לרמוז על מצבו בדרכים עקיפות, אבל זה לא יהיה בעזרת תגובה בטיקטוק. אלה סתל ילדי צומי
כן יש מקרים שבהם האדם שסובל ינסה לרמוז על מצבו בדרכים עקיפות, אבל זה לא יהיה בעזרת תגובה בטיקטוק. אלה סתל ילדי צומי
מה את רוצה עזבי אותם תתעסקי בעינינים שלך
גם אני לא אוהבת את זה, אבל בסדר, נחכה שהם יתבגרו ולא נשפוט.
מביך שיש לך טיקטוק.
באותו הנושא: