3 תשובות
לי הגיע הרשיון ככרטיס לדואר תוך איזה שבועיים ומילאתי את זה כמה חודשים אחרי המלווה לילה שנגמר כי שכחתי
אבל שמעתי שיש כאלה שלקח להם איזה חודש
לדעתי להזמין חודש לפני אם זה אפשרי זה סבבה פשוט שיהיה
למרות שלא נראה לי זה אפשרי חחח
שואל השאלה:
אני צריך למלא איזה משהו או שזה פשוט מגיע?
נכנסים לאתר של ה משרד התחבורה או משהו כזה (איפה שנכנסים כשמשלמים על אגרה לטסט)
אני כתבתי פשוט "אישור מלווה לילה לרישיון" בגוגל
ממלאים שם פרטים צריך למלא את הפרטים שלך ושל המלווה