התחברות הרשמה

מה אתם חושבים על השיר שיצרתי?

קוראים לו: "שקלים נופלים"

בין שמיים וארץ, אל השקלים
שקלים שקלים שקלים אלינו נופלים
על פני השטח, כמו גשמים קלילים
ומי אוסף אותם? היהודים

מדרכה רחבה, סמטה צרה
שקלים נופלים, כמו כוכבים זוהרים בלילה
בתוך השקט של העיר הגדולה
מי שומר עליהם? היהודים בשמלה

המרוץ של החיים, הכסף קורא
שקלים על הגג, שקלים ברחובות
בלב של כל אחד, השיר מתנגן
מי שומר על האוצר? היהודים בין הדפים

כך מתגלגלים, בין ידיים של הזמן
שקלים שקלים, כמו חלום של סתו
מישהו תמיד שם, בסבלנות ממתין
מי אוסף אותם? היהודים, לנצח ולאין.
25 במאי 2024, 19:39
DJmusicחוות דעתדעות גולשיםביקורת    
2 תשובות
שיר משעשע
H
Hidden Secrets
אחלה
M
Mdfs126
באותו הנושא:
היי, זה הביט הראשון שיצרתי, מה אתם חושבים?
מה אתם חושבים על השיר שיצרתי?
מה אתם חושבים על השיר שיצרתי?
מה אתם חושבים על השיר שיצרתי?
מה אתם חושבים על השיר שיצרתי?
מה אתם חושבים על השיר שיצרתי?
מה אתם חושבים על הgif שיצרתי?
מה אתם חושבים על השיר שיצרתי בבינה מלאכותית?
מה חושבים על הלוגו החדש שיצרתי?
מה אתם אומרים על השיר שיצרתי? (lofi)
מה אתם חושבים על המוזיקה שיצרתי?