התחברות הרשמה

איך כותבים באנגלית למלון- שלום, אני רוצה להזמין חדר ל2 אנשים?

כתבתי נכון? -

Hello, I want to book a room for 2 people.
25 במאי 2024, 17:02
מלונותחופשה    
6 תשובות
כן רשמת נדיר
ה
הכולתפוסאינעלהעולם
כתבת מושלם
מ
מאסטר יהודה(הבת)
כןכן
ח
חברה של שי אסידו
כן כן כתבת סבבה
נ
ננוגה
שואל השאלה:
תודה. שלחתי את זה למלון בלבנון.
אנונימית
יופי
ח
חברה של שי אסידו
באותו הנושא:
איך כותבים באנגלית -- "שלום אני רוצה לבטל את המוצר הזה בבקשה"?
איך כותבים באנגלית "שלום, אני פינגווין" ???
איך כותבים שבת שלום באנגלית?
איך כותבים עומר שלום באנגלית כיאלו שם?
איך אומרים באנגלית "אני רוצה להזמין כרטיס טיסה במלון היום
איך כותבים באנגלית - נחתי במלון?
איך כותבים באנגלית "המלון בשיפוצים"?
איך כותבים באנגלית: שלום, נעים מאד, קוראים לי...
איך כותבים שלום באנגלית?
איך כותבים שבת שלום באנגלית?
איך כותבים באנגלית 'שלום, אני רוצה לבטל את ההזמנה שלי'?