10 תשובות
לא,.
בכלל לא
שונאת אתזה
איכ לא
לא, שונאת את זה
איכ שונאת את זה
בטח מתחביביי להקטין בנות אחרות בשביל לקבל את תשומת הלב של הבנים החסונים והמדהימים
איככ לא
כל כך כן ושאף אחת כאן לא תשקר כולן פה אוהבות את התשומת לב מבנים