4 תשובות
באמת כדאי לך למחוק את הצ'אט איתו ולנסות למצוא אנשים שיכולים להחליף אותו שלא תחשבי עליו
תמחקי, זה סתם מציף בזיכרונות, מניסיון אני אומר לך
אני לא חושבת שכדאי לך להמשיך לקרוא את ההודעות.
תשאירי את זה בגדר זיכרון, בראש
אם את צריכה עוד שבוע שבועיים או חודש כדי למחוק אז תחכי
אבל תדעי שזה לא ישנה אם תעשי את זה עכשיו או אחר כך את עדיין תצטרכי לעשות את זה אם זה משהו שנמצא בחיים ובאמת מפריע / מזיז לך.
את לא חייבת למחוק, רק אם זה עושה לך רע.
באותו הנושא: