7 תשובות
אני אישית מעדיפה להיות לבד מאשר לבזבז את הזמן והאנרגיות שלי על אנשים שלא באמת עושים לי טוב .
עדיף להיות לבד, אבל תמיד יכולה למצוא חברים טובים אחרי כמה זמן
לבד זה לא נורא כמו שהרבה חושבים , תמיד אפשר למצוא את האנשים שלך איפשהו.
תמיד יש תקופות כאלו אבל הן עוברות ונהיה יותר טוב
בתכלס לא עדיף לא זה ולא זה , מניסיון .
אבל אם לא טוב לך עם מישהו ,אז אל תבזבזי את האנרגיות שלך על אנשים שלא עושים לך טוב ולא מכבדים אותך .