11 תשובות
כן ברור
שואל השאלה:
בסטיז אני בת כן לא בן
שלחו עוד פרח
מה לא הגיוני בזה?
תגיד, איבדת איזה חולצה בארון או משהו כזה?
כן יש כאלו
מה זה "נשי"
ומה זה אומר שהוא לא גבר? הוא גבר לכל דבר
מה זה רואים שהוא גיי? יש לו שלט עליו שכתוב "אני גיי"?
שואל השאלה:
^כי הוא גיי והוא נשי כזה הוא לא גבר כזה
הוא עדיין יכול להיות חתיך בעינייך
ויותר מזה גם לא להימשך
שואל השאלה:
ממ איך לתאר את זה
הרבה מהגייז שראיתי שהם היו פשוט סמאש ראו עליהם שהם גייז הם התנהגו נשי כזה והתאפרו והתלבשו שונה(ואני גם יודעת שהם גייז) יותר מובן?