8 תשובות
יאו יש בושם מושלם להמליץ לך ושכחתי מה השם שלו דקה אני בודקת
בשמים של זארה וואו זה דיופים לבשמים יקרים ממש וזה נשאר מלאא
אנונימית
ספרינג באריזה כתומה
ובכללי הבשמים של סאקרה זה אחלה זיופים
בשמי שמן, יש להם ריחות טובים והם מחזיקים ברמות והם לא עולים את ה50 +
הכי זול עם ריחות מדהימים שאני יכולה להמליץ זה ויקטוריה סיקרט אבל זה לא מחזיק להרבה זמן אז אולי אם תשימי וזלין.
יש גם את הבשמים של אריאנה גרנדה אם את אוהבת ריח מתוק כזה
יש גם את הבשמים של אריאנה גרנדה אם את אוהבת ריח מתוק כזה
וואי איזה מעצבנים האנשים שלא נותנים פרחים אבל סליחה אבל כן
אנונימית
מוסקינו, זה לא ממש יקר, ומחזיק לי לכל היום
באותו הנושא: