2 תשובות
העלת אי-שוויון בריבוע הינה אינה פעולה מקובלת לאור הדוגמאות בתגובה שהוצגה לעיל. אם הגעת למצב שבו את צריכה לעשות את איזה הייתי ממליץ להיעזר במשוואה במקום ולאחר מכן לחלק לתחומים.
4-<3-
16>9

4>3-
16>9

2>3-
4<9

ז"א שזה תלוי בערך המוחלט של כל צד באי השיוויון, כמובן שאם שניהם מינוס אז מחליפים סימן (הרי כפלנו את שני האגפים פי מספר שלילי).
אם אחד מהם חיובי והשני שלילי, אז מחלקים את זה לשני מקרים: ערך מוחלט של חיובי גדול יותר -> סימן נשאר, אחרת הסימן מתהפך.