35 תשובות
לא מוזר
גם אני מדברת לעצמי
גם אני מדברת לעצמי
זה די מוזר לדבר לעצמך אם אתה לבד
לא מסכימה בכלל ^^^
מזתומרת מדבר לעצמך? מה אתה אומר
אנונימי
שואל השאלה:
זה לע אומר כלום אני סתם משועמם ובמקום לחשוב על זה אני פשוט מדבר לעצמי
זה לע אומר כלום אני סתם משועמם ובמקום לחשוב על זה אני פשוט מדבר לעצמי
שואל השאלה:
זה בעיקר שאני רוכב ולא באמת עושה משהו מיוחד רק נוסע בקו ישר אז אני מדבר לעצמי
זה בעיקר שאני רוכב ולא באמת עושה משהו מיוחד רק נוסע בקו ישר אז אני מדבר לעצמי
זה ממש סבבה וזה לא עניין של אף אחד חוץ ממך
גם אני כזה
היא המוזרה אם היא לא עושה את זה
היא המוזרה אם היא לא עושה את זה
אל תקשיב לה, תעשה מה שעושה לך טוב
אתה לא לבד בזה
אתה לא לבד בזה
^מסכים עם מסגרת
אני מדברת לעצמי כל הזמן לפעמים בקול ולפעמים לא, וזה לא מוזר זה באמת נורמאלי
שואל השאלה:
אני לא טוען שזה מוזר זה היא הכל טוב
אני לא טוען שזה מוזר זה היא הכל טוב
למה אנשים פה מנרמלים לדבר עם עצמך שאתה לבד ברה מהזה הבולשיט הזה
גם אני ככה
קצת מוזר אבל בקטע טוב ( זה יותר מוזר לא ליהיות מוזר קצת )
זה לא מוזר
האמת אני עושה אתזה מלא:)
האמת אני עושה אתזה מלא:)
אני גם ממלמלת לעצמי את המחשבות ואומרים לי שזה מוזר זה מביך כשתופבים אותך אבל זה פשוט יוצא לי שאני ממלמלת אץ המחשבות שלי
אנונימית
ברוך הבא למועדון חבר.
מי שיש לו בעיה שלא יהיה בסביבתך.
מי שיש לו בעיה שלא יהיה בסביבתך.
זה חמוד
תקשיבי בדיוק לאחרונה קראתי על זה כתבה שמי שאלו שמדברים/ות לעצמם/ן אז כמה שיותר מדברים לעצמם זה מראה על יותר iq תת מודע ושיקול דעת באמת
זה לא מוזר גפ אני עןשה את זה כולנו
זה לא מוזר בעיני, אני מדבר עם עצמי הרבה. אני חושב שככה יותר נוח לי, זה עוזר לי עם מחשבות טורדניות.
אני ראיתי דוד חיים ומאז אני מדבר לעצמי. בשנים האחרונות אני רק עושה עם השפתיים בשירותים אבל פעם הסתובבתי ברחוב מדבר לעצמי בלי בושה חחח:)
גם אני כשאני רוכב ב*אופניים* חחח
לא מוזר, מלא עושים את זה, בטוח גם היא כשהיא לא שמה לב
זה לא מוזר, אתה מדבר עם עצמך בלב או בכללי מתאר סיטואציה ויזואלית שאתה חושב על כל מיני דברים מבחוץ ואת מה שאתה חושב אתה מוציא מהפה, כדי להעביר את הזמן
אצלי זה קורא בעיקר כשאני לבד.
אצלי זה קורא בעיקר כשאני לבד.
לא הצלחת לישון במשך שישה חודשים?
אולי פגשת איש שמוכר סבונים?
אולי פגשת איש שמוכר סבונים?
מי לא מדבר לעצמו כשהוא משועמם
לא מוזר
תאמת שגם אני עושה את זה לפעמים
תאמת שגם אני עושה את זה לפעמים
להיפרד דחוף
אנונימי
זה לא מוזר
לא חושבת שזה מוזר אני גם עושה את זה מידי פעם
זה מוזר נורא אבל גם אני ככה
תראה לה את התגובות פה שתבין שיש כאלה כמו חרא
תראה לה את התגובות פה שתבין שיש כאלה כמו חרא
ממלמל או מדבר??? אם אתה כמו המשוגעים האלה שיושבים עם הפנים לפינה ומתנדנדים מצד לצד וממלמלים אז וואלה..
^לדעתי זה לא מה שהוא התכוון
אבל אני כאילו מדברת עם עצמי *המון* ולפעמים אם אני ליד אנשים אני ממלמלת כזה כי זה חצוף מה שרציתי להגיד אז ..
אבל אני כאילו מדברת עם עצמי *המון* ולפעמים אם אני ליד אנשים אני ממלמלת כזה כי זה חצוף מה שרציתי להגיד אז ..
באותו הנושא: