4 תשובות
כי אנחנו פדחנים
צודק/ת לגמרי
חייב לעשות עם זה משהו אנחנו מדינה של סתומים שלא עשינו להם משהו!
נצא יותר בהפסד מאשר ברווח
חוץ מזה לא הבנתי מי אלה ההאג האלה שישפטו אותנו
מרגיש לי כמו נאסא, ארגון שהחליט שכל הגלקסיה שייכת לו.
מי אמר שלא?
ואגב חמאס הוא מוגדר כארגון טרור, יש עליו סנקציות, על הבכירים שלו ישנם סנקציות, לוקחים להם נכסים וכספים שיש להם בחול, אז הם נשפטים ומשלמים מחירים שמאוד כואבים להם...