8 תשובות
שואל השאלה:
^^^מה אני יכולה לעשות שהיא לא תתייבש? אם אני אשים מי סוכר בין השכבות זה יהיה טוב?
שואל השאלה:
כן אבל שישי שבת אני לא בבית ואני אחזור רק במוצ"ש ב22:00 ואני לא אתחיל להכין אותה בשעה הזאת כי אני צריכה גם שהיא תתקרר וגם לקשט אותה עם קצפת אז האופציה היחידה זה עכשיו
כן מי סוכר וקירור יימנעו את זה
שואל השאלה:
סבבה תודה עזרת לי ממש❤
כן אבל תיהיה פחות טעימה
בכללי כבר עדיף לך להכין כמה שיותר קרוב למועד שזה לא יהיה יבש ומגעיל
נראלי שכן
כן אבל היא תתייבש