7 תשובות
היא הייתה הוגנת. היא לא הייתה ממש קלה, אבל היה שאלות שלדעתי היו מתנה והיו שאלות יותר קשות
נלחצתי*
את מדברת על המועד חורף?
שואל השאלה:
כן חורף
אנונימית
ה581 הייתה סבירה, לא קשה מדי, אבל בדרך כלל מועדי קיץ קשים משמעותית וארוכים משמעותית ממועדי חורף. כי בחורף לא משתלם למשרד החינוך להשקיע כדי להכשיל רק כמה מאות תלמידים, רק בקיץ משתלם להם כי כולם ניגשים
נלחמתי*
במהלך המבחן נלחמתי אבל כשאני מסתכל על המבחן עכשיו הוא דיי קל