4 תשובות
זה נשמע הגיוני, אבל חשוב מאוד שתדברי על זה עם מישהו ותפתרי את זה, נשמע שאת מודעת לבעיה, מדהים, את חייבת לקחת את הצעד הנוסף הזה על מנת לפתור את זה לחלוטין, עלייך לחיות חיים שקטים ובריאים.
כן
משתתפת בצערך ומקווה שהמצב ישתפר
אני חושבת שזה הגיוני לגמריי, את עברת משהו לא פשוט, ולכל אחד יש דרך התמודדות משלו, מה שכן הייתי ממליצה לך לנסות ללכת לטיפול
כן משתתפת בצערך עם את צריכה לדבר הוא משהו אני תמיד כאן:)
באותו הנושא: