9 תשובות
לא
אנונימית
שואל השאלה:
למה?
אנונימי
למה כן?
שואל השאלה:
^
הן עוברות התעללות שם, משתמשים בהן בשביל איסוף מידע.

כולם שם עברייני מין שמטרידים מינית, משתמשים בהן בתור כלי לאיסוף מידע.
אנונימי
אז אולי הפתרון הוא לטפל עבריינות במקום להרחיק חצי מהמין האנושי משם.
שואל השאלה:
^
אבל לא מטפלים, יודע למה?
1. הסוהרים מפחדים מהם שיעשו שביתות רעב או התפרעות, ולכן הם נותנים להם מה שהם רוצים.
2. אם סוהר רק נוגע בהם, הפרקליטות מאיימת אליו שתפתח לו תיק או שהתנצל, ולכן הסוהרים מפחדים מין מערכת המשפט.
3. כמו שאמרתי צה''ל משתמש בהן כדי להשיג מידע, ולכן הוא לא יטפל.

אז אני ישאל אותך שאלה אחרת: האם תתמוך בחוק האוסר על צה''ל או שב"ס לחייב לנשים להיות סוהרות בבתי כלא ביטחוניים?
אנונימי
כן, כי הן נפגעות מזה.
^^בחוק האוסר על חיוב?
אף אחד לא מחייב אף אחד.
שירות בשבס הוא לא חובה, אלא בחירה. ניתן לבחור לא להתגייס לשם.