12 תשובות
אני שםם
אנונימית
המורים לא טובים לדעתי הם מפחידים נורא
אנונימית
^ איזה מורים הכי זכור לך טראומה?
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו יש לכם בנות שירות, חיילים, שינשינים?
כאילו יש לכם בנות שירות, חיילים, שינשינים?
אנונימית
^ אין בבית ספר כלום
אנונימית
שואל השאלה:
רציני? איזה כיתה את?
רציני? איזה כיתה את?
אנונימית
^יא
אנונימית
גם אני משם
המורים יחסית בסדר (רובם)
ומה הכוונה מתנדבים?
המורים יחסית בסדר (רובם)
ומה הכוונה מתנדבים?
אנונימית
שואל השאלה:
איך המורים שם? יש לכם מתנדבים שם?
איך המורים שם? יש לכם מתנדבים שם?
אנונימית
^כן חלקם טראומה אבל חלק נחמדים יחסית
אנונימית
למדתי שם מזמן אז אני לא יודעת אם עדיין יש את אותם מורים
כן אני לומדת שם
אנונימית
באותו הנושא: