25 תשובות
באף אחת
אנונימית
אין כל כך דרך ואם יש תגלי לי אותה
תעבדי בשתי עבודות במקביל, למלצר זה די הרבה כסף. אני לא חושבת שתגיעי ל40,000 אבל את תגיעי לסכום גדול אם תקפידי לעבוד הרבה
תקחי פרוטקשן מבעלי עסקים
שואל השאלה:
אם אני נגיד אשכ* עם מישהו עשיר הוא יביא לי הרבה כסף?
אם אני נגיד אשכ* עם מישהו עשיר הוא יביא לי הרבה כסף?
אנונימית
כן
אל תעשי את זה ואט דה פאק בשביל כמה ניתוחים? את בת 16 מה יש לך????
את לא יכולה
את צריכה להרוויח יותר מ13 אלף בחודש
וזה כמות כסף שגם חלק מהאנשים שעובדים בעבודות רגילות לא מרווחים
אבל אם את תצליחי אז תרשמי במה עבדת
את צריכה להרוויח יותר מ13 אלף בחודש
וזה כמות כסף שגם חלק מהאנשים שעובדים בעבודות רגילות לא מרווחים
אבל אם את תצליחי אז תרשמי במה עבדת
^^^^ככל הנראה הוא יביא לך הרבה כסף, אבל זה לא חוקי בישראל להיות זונה
אנונימי
שואל השאלה:
מה הקשר זונ*
מה הקשר זונ*
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו שבנות ישראל לא הולכות ליזיזים
כאילו שבנות ישראל לא הולכות ליזיזים
אנונימית
באמת תשכבי עם מישהו לא צוחק רק עכשיו המשימה דלך זה למצוא עשיר דאת צריכה לסמוך עליו שלא ידווח למשטרה או משהו
אנונימי
שואל השאלה:
ברו
ברו
אנונימית
אונלי פנז
זונה זה לקיים יחסי מין עם מישהו בשביל כסף
אז כן, זה נקרא להיות זונה מה שרשמת
אז כן, זה נקרא להיות זונה מה שרשמת
אנונימי
שואל השאלה:
לא אני לא
לא אני לא
אנונימית
כן לשכב אם גבר בשביל כסף זה זונה(הוא משלם על סק0) אבל תעשי מה שטוב לך בסטוצ*ם משלמים לך 0 שקל ופה 300 נגיד אין באמת הבדל(חוץ מזה שפה את עושה בשביל הכיף ופה את סוג של חייבת לספק אותו(תעשי שהתשלום זה כדי שתעשו 0טוץ ואז גם תהני או לפחות לא תסבלי ממש וגם כסף^
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא
אני לא
אנונימית
לפתוח עסק.
אבל למה לבזבז את הכסף על ניתוחים ולא להשקיע אותו?
אבל למה לבזבז את הכסף על ניתוחים ולא להשקיע אותו?
שואל השאלה:
בשביל לאהוב את עצמי יותר להצטלם יותר טוב?^ אגב את מעלפת
בשביל לאהוב את עצמי יותר להצטלם יותר טוב?^ אגב את מעלפת
אנונימית
^בתור אחת שלומדת פסיכולוגיה אני יכולה לחתום לך על זה שרוב הסיכויים שזה לא יעזור לך לאהוב את עצמך. למה? שלחי לי הודעה בפרטי אסביר לך
שואל השאלה:
אני גם מבינה קצת בפסיכולוגיה אבל זה לא כלכך משנה לי אני פשוט רוצה להרגיש בנוח עם עצמי(: זה בסך הכול ניתוח אף ניתוח קו לסת ניתוח אוזניים וזהו
אני גם מבינה קצת בפסיכולוגיה אבל זה לא כלכך משנה לי אני פשוט רוצה להרגיש בנוח עם עצמי(: זה בסך הכול ניתוח אף ניתוח קו לסת ניתוח אוזניים וזהו
אנונימית
שואל השאלה:
והקטנת חזה אבל זה יראה טבעי ממש הכול חוץ מהאף
והקטנת חזה אבל זה יראה טבעי ממש הכול חוץ מהאף
אנונימית
יש הבדל בין אחת שלומדת פסיכולוגיה בצורה מקצועית, לבין אחת שמבינה קצת.
בתור אחת שלומדת 5 שנים. אני יכולה לחסוך לך המון כסף. אבל בחירה שלך
בתור אחת שלומדת 5 שנים. אני יכולה לחסוך לך המון כסף. אבל בחירה שלך
שואל השאלה:
❤
❤
אנונימית
באותו הנושא: