4 תשובות
כן משחק טוב
הולה אני
כן אחלה משחק
אתמול פתחתי משחק עם כל החבורה שלי בשלוש בלילה היה קורע
לא כי חייבים אחרים בשביל זה ואף אחד לא זורם
אני כל הזמן מת לשחק בזה ומנסה ליזום, אבל לפני שנה וקצת כן היה איזה שבוע ששיחקנו מלא אמונג אס וזה כיף ברמות
אנונימי