13 תשובות
מה 22 אלף
5000 ומשהו
5000 ומשהו
שואל השאלה:
למה מלודי???
הרבה יותר קל לעלות איתה ל25 מניטה..
למה מלודי???
הרבה יותר קל לעלות איתה ל25 מניטה..
אנונימי
15 אלף
אנונימית
שואל השאלה:
לדעתי לא נכון
אם יותר קל לעלות איתה (כמו עם אדגר)
אז זה אומר שיש לה פחות סקילס..
עם ניטה יותר קשה לעלות (כמו צ'אק) אז יש לה פחות סקילס
לדעתי לא נכון
אם יותר קל לעלות איתה (כמו עם אדגר)
אז זה אומר שיש לה פחות סקילס..
עם ניטה יותר קשה לעלות (כמו צ'אק) אז יש לה פחות סקילס
אנונימי
שואל השאלה:
אז אתה באמת חושב שלמלודי צריך יותר סקילס מאשר לניטה?!?!?
אז אתה באמת חושב שלמלודי צריך יותר סקילס מאשר לניטה?!?!?
אנונימי
2000
9626 והתחלתי לשחק כמה חודשים אחרי שזה יצא ועשיתי הפסקה לכמה שנים טובות
שואל השאלה:
חחח יפה^
חחח יפה^
אנונימי
26650
22 אלף
יותר סקיל זה מלודי לדעתי אבל זה תלוי איך אתה משחק
יותר סקיל זה מלודי לדעתי אבל זה תלוי איך אתה משחק
שואל השאלה:
טוב..
טוב..
אנונימי
11000
40 אלף ו59 דמויות ולדעתי מלודי
אנונימי
באותו הנושא: