13 תשובות
מה 22 אלף
5000 ומשהו
שואל השאלה:
למה מלודי???
הרבה יותר קל לעלות איתה ל25 מניטה..
אנונימי
15 אלף
אנונימית
שואל השאלה:
לדעתי לא נכון
אם יותר קל לעלות איתה (כמו עם אדגר)
אז זה אומר שיש לה פחות סקילס..
עם ניטה יותר קשה לעלות (כמו צ'אק) אז יש לה פחות סקילס
אנונימי
שואל השאלה:
אז אתה באמת חושב שלמלודי צריך יותר סקילס מאשר לניטה?!?!?
אנונימי
9626 והתחלתי לשחק כמה חודשים אחרי שזה יצא ועשיתי הפסקה לכמה שנים טובות
שואל השאלה:
חחח יפה^
אנונימי
22 אלף
יותר סקיל זה מלודי לדעתי אבל זה תלוי איך אתה משחק
שואל השאלה:
טוב..
אנונימי
40 אלף ו59 דמויות ולדעתי מלודי
אנונימי