2 תשובות
אולי כזה לפי רוב הציונים שלך ופחות חיסורים במקצוע )שלוש חיסורים זה 5 פחות בציון אם אני יודעת נכון)
אז יש את הציון של פסיכו וסוציו כל אחד שתי יחידות וזה כאילו כתוב בנפרד בבגרות לדעתי ואז יש את העבודת חקר שיש לה גם ציון
באותו הנושא: