6 תשובות
לא
אם זה בגרות חיצונית אז צריך ליווי
אתה פשוט מבקש מהבוחן נראה לי שעדיף שתלך אליו ותבקש בשקט
הוא כנראה יקרא למורה או משהו שילווה אותך כי הוא צריך לשמור
שואל השאלה:
אבל יש כמה מלווים לכיתה אחת לאיזה ניגשים?? יש לי היום בגרות וזה יותר מלחיץ אותי מהמבחן עצמו חחח
כן, מבקשים מהבוחן והוא מאשר
בבגרות שהייתה בלשון ביום שני אפילו לא ליוו אותי
קודם כל כן. בין אם יש צורך במלווה או לא אין לי מושג זה מוזר. אצלי היה צריך רק בתמכונות במתמטיקה ובשני הייתה לי בגרות בלשון ולא היה צריך. ובהצלחה בבגרות!!!!
אנונימי
^^
תאמת שלא יודע לי היה מלווה אחד שהיה כל הזמן ועוד אחד או שתיים שבאו להציץ לקראת הסוף ורק הציצו דקה.
תכלס זה תלוי במלווה אם יש לך כמה מלווים אז פשוט לך למי שקרוב אליך זה לא משנה
או שתכלס אתה יכול לקרוא להם אצלי כמה פעמים היו ילדים שקראו להם מסוף הכיתה אבל זה אולי לקחת טיפה סיכון תראה אם זה מלווה קשוח או לא ואז תחליט אם לקרוא לו או לגשת אליו בשקט
או שאתה יכול לנסות גם להצביע אם הוא יראה אותך ולא יהיה רק בטלפון אבל רק שים לב שזה לא יעכב אותך יותר מדי זמן כי אתה צריך לגמור את הבגרות בזמן.
באמת שאין מה להילחץ זה בקטנה המבחן יתחיל והלחץ ירד