8 תשובות
הייתה לי פנימית כי מפונה והכל אז עשיתי פחות מהרגיל אבל נראה לי לפחות 6
שואל השאלה:
זה ממש רע אם פתרתי רק 3 בגרויות?
זה ממש רע אם פתרתי רק 3 בגרויות?
אנונימית
אם נגיד אני נותן לך תרגיל רנדומלי לגמרי מבגרויות אחרות נראה לך את תצליחי לפתור
וגם האם את יודעת איך לרשום דברים בבגרות כמו שמבקשים
שואל השאלה:
אני חושבת שאני יודעת לפתור פשוט אולי יקח לי קצת זמן להבין מה צריך לעשות וזה
אני חושבת שאני יודעת לפתור פשוט אולי יקח לי קצת זמן להבין מה צריך לעשות וזה
אנונימית
כמה זה "קצת זמן" כי הזמן אחרי הכל הוא ממש מוגבל
בעצם אני חושב שאני אענה על זה ישיר ולא עקיפי 3 בגרויות זה לא טוב
נע זה ממש לא רע אם פתרת רק 3 אני בכלל לא פתרתי בגרות אחת מלאה אלא דפדפתי בין הבגרויות
הכל טוב אם תרגלת ואת מוכנה יהיה טוב!!
הכל טוב אם תרגלת ואת מוכנה יהיה טוב!!
באותו הנושא: