9 תשובות
לשבור את הטלפון מוגזם אני הייתי לוקחת את הטלפון מהיד ומוחקת
שואל השאלה:
לא נותן לך, ואת לא יכולה למחוק כי יש סיסמא. לדעתי זה מוצדק לשבור את הטלפון
שואל השאלה:
מה לא, הוא צילם אותכם ומסתלבט עליכם. איך זה לא מוצדק, רק ככה לומדים
אמ אני חושבת שזה יותר מוסבר טוב עכשיו
תשמע.י אני לא יודעת מה צילמו אבל אם צילמו ללא רשות ולא מסכים למחוק זה מוגזם והייתי עושה את זה גם אם הייתי מגיע למצב הזה
זה מוגזם אני הייתי מחכה שכאילו הוא ירגע ואז אומרצ לו למחוק אבל קרה לי מקרה שלא מחקו והעלו את זה באותו רגע ממש התבאסתי אבל עכשיו כאילו מי זוכר
שואל השאלה:
אם הוא מסתלבט עליכם, לא מסכים למחוק, ואפילו מעלה את זה. זה ממש נורמלי לשבור את הטלפון בגלל זה.
גם לא נראה לי הוא יכול לתבוע או משהו כזה , כי אסור לצלם ולהעלות דברים ללא רשות או משהו כזה, אז כאילו אם תהיה תביעה הוא יפסיד
זה קורה לי הרבה פעמים וכל פעם אני פשוט מרביצה לאותו בן אדם עד שהוא משחרר מהטלפון ומוחק
אבל זה הגיוני בסהכ, זה מצב שמאוד מעצבן אותי אישית ואפילו לחשוב על זה מעלה לי עצבים
אנונימית
אם זה במרחב ציבורי אז זה חוקי לצלם כל אחד אז לשבור את הטלפון יכול להיות קצת בעייתי פשוט תגיד לו למחוק את זה