6 תשובות
אני אמורה חשוב על זה משהו?
אף אחד לא יקרה לילד שלו קיץ
אביב וסתיו זה יותר נורמלי
וואו את ליטרלי גאונה הו לי פaקינג שיt מתפוצץ לי המוח בבקשה תמשיכי לשתף אותנו בחוכמה שלך!!
שואל השאלה:
חחח
יש מישהי שקוראים לה סאמר אם זה מעודד
גם מאי ואפריל
אנונימי
גאוני