8 תשובות
לא.
שואל השאלה:
אשכרה השתמשו לי בזה
אשכרה השתמשו לי בזה
אנונימית
זה כלום מצטער להגיד לך אני בן 14 קיבלתי דואר מבנק מזרחי יש לי 19 אלף אבא שלי מעביר לי כול חודש 300
כמה סיבות כנראה
1. לא הפקידו לך מדי חודש, ובמידה וכן הפקידו בסכום נמוך
2. ביצעו לך את החיסכון בבנק בסיכון מאוס נמוך ולא גבוה לאורך השנים
3 לא הייתה לך שם ריבית דריבית
1. לא הפקידו לך מדי חודש, ובמידה וכן הפקידו בסכום נמוך
2. ביצעו לך את החיסכון בבנק בסיכון מאוס נמוך ולא גבוה לאורך השנים
3 לא הייתה לך שם ריבית דריבית
אמור להיות לך בין 12,000ל14,000 שקל
תחסכי עוד ותשימי במדדים..
לא נראלי הגיוני היה אמור להיות לך לפחות 15000 אלף
מוזר
אני בגילך ויש לי כמעט 5000 והפקידו לי בסיכון נמוך
אה בעצם הגיוני את לא משכת את זה בזמן?
כי אם את לא מושכת לוקחים לך עמלה דמי ניהול
אני בגילך ויש לי כמעט 5000 והפקידו לי בסיכון נמוך
אה בעצם הגיוני את לא משכת את זה בזמן?
כי אם את לא מושכת לוקחים לך עמלה דמי ניהול
באותו הנושא: