7 תשובות
אהה רגע זה קפץ בשיין? חשבתי שלחו לך במייל או משהו
לא יודעת בעיקרון יש לי שם חשבון אולי בגלל זה? שהם צריכים כדי לשלם במקומך?
אין לי מושג
שואל השאלה:
אוף איזה באסה
שואל השאלה:
אז איך מה לעשות
פשוט קפץ לי מסך אחרי שלחצתי "בצע הזמנה" של בגלל מכס אני צריכה לשים תז
מכס זה שמשלמים עוד כסף בשביל לשחרר חבילות שמגיעות מחול מסכום כסף מסוים

אבל תקשיבי יכול להיות שזה סקאם
שיין מכסים את המכס בעצמם, אולי מישהו מנסה לקחת לך כסף
אני הזמנתי מהם מלא פעמים מעל 500 ולא שילמתי מכס פעם אחת
שאת תצטרכי לשלם עוד סכום כסף בשביל לשחרר את החבילה מהמכס
האמת שבחיים לא שילמתי מכס כשקניתי בשיין אז לא יודעת למה זה אומר
ועשיתי קניה של 550 שקל לפני שבוע
שואל השאלה:
טוב הזמנתי נקווה שלא יעשה מכס