12 תשובות
מה השאלה?
אנונימי
אין מה להסתבך
תשחררי ממנו, תתקדמי הלאה, תנסי להעסיק את עצמך בדברים אחרים ותכירי אנשים חדשים
שואל השאלה:
אבל אני אוהבת אותו אני לא מסוגלת לשחרר
אנונימית
את לא אוהבת אותו, את לא נראלי יודעת מה זו אהבה, בשבילך ובשביל שיהיה לך טוב, תשחררי ממנו, מגיע לך מישהו יותר טוב
כל השאלות יכלו להגמר על ידי אמירת האמת אחת לשני. את אומרת לו שאת אוהבת אותו ורוצה קשר רציני, אם הוא אומר לא, את מבינה להמשיך הלאה. אם הוא אומר כן, הנה מה טוב.
שואל השאלה:
אבל כבר נפרדנו וחזרנו לפני שלישה ימים.. הוא יחשוב שאני מתןסבכת של החיים
אנונימית
מה אתם עושים בתור זוג?
שואל השאלה:
השאלה היא מה לעשות אני מתוסבכת של החיים
אנונימית
תשחררי מה"חבר שלך" כי הוא לא חבר שלך.. תביני שהוא מחפש רק מין, לא זוגיות
את לא אוהבת אותו, תוציאי את זה מהראש שלך, מה את בדיוק אוהבת בו? הוא לא מתייחס אלייך, לא נלחם עלייך, מסנן אותך ומתנהג לא בהתאם, מה שעשיתם זה רק להתמזמז.. זו לא זוגיות..
אז ממליצה לך לשחרר ממנו ולהתקדם בחייך
לא הבנתי מה השאלה
אז הנה ענית לעצמך..
תשחררי ממנו אל תחשבי על זה שהוא יחשוב שאת מתוסבכת, כי בתכלס הוא באמת מתסבך אותך, מזל ששאלת את השאלה, ככה הארתי לך את המצב
שואל השאלה:
וואלה שאני חושבת על זה.. כלום
אנונימית