7 תשובות
יש הכל
שואל השאלה:
אנונימית , הם רושמים אותך ואת השם משפחה?
אנונימית
שואל השאלה:
את השם שלו והשם משפחה?
אנונימית
רשמתי את אחותי בתור
פגרה הפרה ועברתי ל
גועל נפש תועבה בעיקרון סרחי
אני פשוט קוראת לו בשם הפרטי וזהו
תאמת שאני ואחים לשי לא
כן וגם את ההורים שלי וסבא וסבתא שלי
כי כל האנשי קשר מסתנכרנים משום מה אצלנו בכל הטלפונים במשפחה ופעם אחת קראתי לאח שלי באיזה שם כזה מצחיק וזה שינה לכל המשפחה וההורים שלי כעסו עליי ולקח מלא זמן עד שהצלחנו להחזיר את זה לרגיל