13 תשובות
תאכלי תאכלי
לא לא תאכלי עכשיו
שואל השאלה:
ואז צהריים לא לאוכל?
ואז צהריים לא לאוכל?
אנונימית
תאכלי, בתיאבון
תאכלי גם עכשיו וגם בצהריים
^^^למה לא? תאכלי משהו פשוט בלי הרבה קלוריות, כמו יורגוט חלבון
שואל השאלה:
אנימלא אוהבת יוגורט והאמת בא לי לעלות בכלל לא לרדת השאלה האם זה לא מוזר? לאכול גם גום
אנימלא אוהבת יוגורט והאמת בא לי לעלות בכלל לא לרדת השאלה האם זה לא מוזר? לאכול גם גום
אנונימית
לא מוזר, לכי לאכול זה חשוב
^^לעלות אז על אחת כמה וכמה, תאכלי אורז, בשר, תתאמני אימוני כוח והתנגדות, אגוזים וכדומה!
שואל השאלה:
כןכן פשוט זה סבבה לאכןל עוד משהו קטן? כיאילו מוזר לא?
כןכן פשוט זה סבבה לאכןל עוד משהו קטן? כיאילו מוזר לא?
אנונימית
כן זה סבבה. הכל טוב
^^תאכלי תאכלי, רק לא מושחתים, זה לא יעזור(לפרוטוקול)
שואל השאלה:
תודה!
תודה!
אנונימית
באותו הנושא: