13 תשובות
תאכלי תאכלי
לא לא תאכלי עכשיו
שואל השאלה:
ואז צהריים לא לאוכל?
אנונימית
תאכלי, בתיאבון
תאכלי גם עכשיו וגם בצהריים
^^^למה לא? תאכלי משהו פשוט בלי הרבה קלוריות, כמו יורגוט חלבון
שואל השאלה:
אנימלא אוהבת יוגורט והאמת בא לי לעלות בכלל לא לרדת השאלה האם זה לא מוזר? לאכול גם גום
אנונימית
לא מוזר, לכי לאכול זה חשוב
^^לעלות אז על אחת כמה וכמה, תאכלי אורז, בשר, תתאמני אימוני כוח והתנגדות, אגוזים וכדומה!
שואל השאלה:
כןכן פשוט זה סבבה לאכןל עוד משהו קטן? כיאילו מוזר לא?
אנונימית
כן זה סבבה. הכל טוב
^^תאכלי תאכלי, רק לא מושחתים, זה לא יעזור(לפרוטוקול)
שואל השאלה:
תודה!
אנונימית