2 תשובות
דבר ראשון לשתות ( לאט) ,אלו ימים מאוד חמים והגיוני שהתייבשת
אם את מרגישה סחרחורות עדיין תשכבי ותרימי את הרגליים
אם אחרי כל זה שום דבר לא משתפר לכי למוקד רפואה דחופה של הקופת חולים או טרם
אל תאכלי כלום , ואם יש לך להקיא תקיאי זה ישפר
באותו הנושא: