7 תשובות
ממש לא
אין לי מושג אבל נראלי לכולם יש מחשבון לא?
אני חושב שכולם יכולים
כולם יכולים
זה שהם 3 לא אומר שהם לא צריכים מחשבון
זה שהם 3 לא אומר שהם לא צריכים מחשבון
מותר להשתמש
אבל מחשבונים מדעי אסור
אבל מחשבונים מדעי אסור
אנחנו ליטרלי משתמשים במחשבון מדעי ימלך
^ כן אני מתכון לחשבונאים מאוד חכמים לא של כסאו
אגב גם המחשובאניים האלה עולים בסביבות 500- 300
אגב גם המחשובאניים האלה עולים בסביבות 500- 300
באותו הנושא: