32 תשובות
שואל השאלה:
^^תוכלי לפרט?
^^תוכלי לפרט?
אנונימי
מי יותר גדול אתה או הוא?
שואל השאלה:
הוא יותר גדול אני בן 17 הוא בן 23 אם אני זוכר נכון
הוא יותר גדול אני בן 17 הוא בן 23 אם אני זוכר נכון
אנונימי
אה אז באסה לך
שואל השאלה:
למה באסה
למה באסה
אנונימי
היא אף פעם לא הזמינה מישהו לישון אצלה שאתה לא מכיר?
מביך רצח מבינה
תקשיב אם אתה לא הכרת אותו בכלל אז זה מאוד לגיטימי אבל אם הכרת אותו וזה ואני לא מדברת על התחברת איתו אז זה כאילו קצת לגיטימי אבל כאילו תנסה להתחבר אליו כי בכל זאת הוא חבר של אחותך
שואל השאלה:
אף אחד אף פעם לא ישן אצלינו בבית
ואני בחיים לא ראיתי את הבחור הזה עד אתמול כשהוא בא
אף אחד אף פעם לא ישן אצלינו בבית
ואני בחיים לא ראיתי את הבחור הזה עד אתמול כשהוא בא
אנונימי
כן ברור
עם הזמן בסוף תתרגל בינתיים בהצלחה לך
עם הזמן בסוף תתרגל בינתיים בהצלחה לך
אז בכלל הגיוני שאתה מרגיש ככה
הגיוני לגמריי.....
כן ברור
אני טריטוריאלית
לא רוצה שאנשים שאני לא מכירה יהיו בשטח שלי
עם הזמן תתרגלי
אני טריטוריאלית
לא רוצה שאנשים שאני לא מכירה יהיו בשטח שלי
עם הזמן תתרגלי
כן
כן, זאת סיטואציה מוזרה וחדשה שצריך להתרגל אליה. מבינה למה אתה מרגיש ככה.
בעיני זה הגיוני, אם אחותי תביא מישהו הביתה לישון אני ארגיש הרבה יותר מ - לא נוח.
כן ואם זה ממש מפריע לך תדברי אם אחותך אולי היא יכולה לעזור
מבינה אותך לגמרי
ממש ממש הגיוני
הגיוני לגמרי
כן
ברור שזה לגיטימי
שים לב, נראה לי שאתה לא מגדיר במדוייק את התחושה. זה לא עניין של לגיטימי. אתה פשוט מתבייש, תעבוד על עצמך. ביי.
נשמע כמו בעיה אישית, אתה לא מכיר אותו, הוא לא אותך, תתעלם??
תבין שהוא חייב להיות נחמד אליך ותנצל את זה
הגיוני לגמרי יקח לך זמן להתרגל לזה
טוב אז אתה תתרגל לזה
כן
זה לגיטימי אבל לא לגיטימי בו זמנית
כן זה ממש הגיוני
באותו הנושא: