4 תשובות
שואל השאלה:
הבנה 21
הבעה 25
שם ומספר 10
צורות/ תחביר 44
בדקתי
אנונימי
תלוי כמה נק כל שאלה.
בעיקרון יש צבירה רק בחלק של התחביר / הצורות (תלוי מה בית הספר שלך מלמד). כל הפרק הוא 60 נקודות מתוכן אתה מקבל רק 40, אז עדיף שתענה על כל השאלות ותגדיל את הסיכויים לקבל את כל ה-40 נק.
הצבירה רק בפרק השלישי של הצורות/תחביר, אז אפשר לענות *נכון* על בערך שלוש וחצי מתוך חמש נכונות ועדיין לקבל את מלוא הנקודות בפרק
בכל השאר צריך להיות הכל נכון כדי לקבל 100
כל השאלות