4 תשובות
שואל השאלה:
הבנה 21
הבעה 25
שם ומספר 10
צורות/ תחביר 44
בדקתי
הבנה 21
הבעה 25
שם ומספר 10
צורות/ תחביר 44
בדקתי
אנונימי
תלוי כמה נק כל שאלה.
בעיקרון יש צבירה רק בחלק של התחביר / הצורות (תלוי מה בית הספר שלך מלמד). כל הפרק הוא 60 נקודות מתוכן אתה מקבל רק 40, אז עדיף שתענה על כל השאלות ותגדיל את הסיכויים לקבל את כל ה-40 נק.
בעיקרון יש צבירה רק בחלק של התחביר / הצורות (תלוי מה בית הספר שלך מלמד). כל הפרק הוא 60 נקודות מתוכן אתה מקבל רק 40, אז עדיף שתענה על כל השאלות ותגדיל את הסיכויים לקבל את כל ה-40 נק.
הצבירה רק בפרק השלישי של הצורות/תחביר, אז אפשר לענות *נכון* על בערך שלוש וחצי מתוך חמש נכונות ועדיין לקבל את מלוא הנקודות בפרק
בכל השאר צריך להיות הכל נכון כדי לקבל 100
בכל השאר צריך להיות הכל נכון כדי לקבל 100
כל השאלות