4 תשובות
לי זה קשה תחביר , אני חושבת שלרובם גם קשה
זה נושא מורכב ודי חרא
זה נושא מורכב ודי חרא
שואל השאלה:
למה הכי קשה?תודה שעניתם:)
למה הכי קשה?תודה שעניתם:)
אנונימית
טיפה קשה אבל אל תשכחי שיש לך עוד 20 נקודות מתנה למקרה שאת טועה, זה יכול להציל אותך.. אותי זה הציל ובגדול
שואל השאלה:
אני עושה בגרות פנימית ויש לי רק תחביר חח
אני עושה בגרות פנימית ויש לי רק תחביר חח
אנונימית
באותו הנושא: