6 תשובות
לכי על זה מה את כבר מפספסת
מה הבעיה לכי על זה
שמעי לדעתי תחשבי על זה אבל אם כיף לך עם בן זוג שלך הסך הכול תהיא איתו רוב הזמן
מה זה אומר בנות הזוג שלו?
וניראלי שאם את מרגישה שיהיה לך כיף איתו ושזה חא יהיה לך מביך לכי על זה
נראלי שבזה שהיא אומרת בנוצ הזוג שלו היא מתכוונת לבנות הזוג של החברים שלו
מה שמרגיש לך תחשבי על זה, תנסי להבין אם את מתחברת לחברים שלו ובנות הזוג שלהם
ותראי גם אם את מוכנה לשלם על זה כי לא בהכרח שהוא ישלם עליך בכל זאת זה לא ארוחה במסעדה והוא לא שוגר דאדי..
אז תשקלי את זה תראי אם זה מתאים לך
באותו הנושא: