3 תשובות
בעיקרון הרייר ביוטי יותר ממולץ (גם יותר יקר) אם את בקטע של התמיכות הקשורות למלחמה אז סלינה גומז (רייר ביוטי) לא תומכת בנו.
בנפיט לאומת זו כן. אבל רייר ביוטי לוקח וגם יותר טוב .
ועם כבר פתחנו את זה הנוזלי של רייר ביוטי לוקח חחח
שניהם אחלה
של רייר ביוטי יותר זול נראה לי
אנונימית
בנפיט יותר טוב
וגם רייר ביוטי תומך פלסטין..