8 תשובות
לא, כי זה לא תלוי בהם.
אם הם לא נהנים מהמוזיקה אז הכל בסדר.
אם הם לא נהנים מהמוזיקה אז הכל בסדר.
לא
לא מחלל, אבל חוסר התחשבות מינימלי.
כמו לאכול מול הפרצוף של מישהו שצם
כמו לאכול מול הפרצוף של מישהו שצם
לא, כי הם לא בחרו בזה. גם רכב שיעצור להם בשביל שיעברו בכביש לא יקרא חילול שבת מצידם, אבל אסור להם להנות מהמוזיקה
זה לא מחלל להם את השבת כי זה לא בשליטה שלהם
אבל זה לא מכבד לעשות דבר כזה
אבל זה לא מכבד לעשות דבר כזה
לא מחלל להם אבל לא מכבד אז עדיף מן הסתם שלא
זה בהחלט לא מכבד. פוגע, ומאד מפריע
זה כן יפגע בהם מבחינה של שמיעת זמרים פסולים שזה אסור..
חוץ מזה שזה חוסר התחשבות ולא יפה בכלל לעשות
חוץ מזה שזה חוסר התחשבות ולא יפה בכלל לעשות
אנונימית
באותו הנושא: