4 תשובות
אל תיהיה בלחץ לא ישפיע בכלל על העתיד וכנראה גם לא תלמדי יותר מדעים בתיכון
רק לא לחץ. כי זה האוייב של כל הצלחה. המבחן יגיע ותעבור/י אותו והכל יהיה בסדר
זה לא משנה לך כלום בחיים סכלל בכלל.
אבל כן תשקיעי בשביל הקטע ובשביל הביטחון עצמי שלך
אבל כן תשקיעי בשביל הקטע ובשביל הביטחון עצמי שלך
שואל השאלה:
עכשיו למדתי 3 שעות ועשיתי סיכום ותודה לכולכם אני לא מבינה למה הייתי בכזה לחץ (=
עכשיו למדתי 3 שעות ועשיתי סיכום ותודה לכולכם אני לא מבינה למה הייתי בכזה לחץ (=