5 תשובות
שואל השאלה:
כבר יומיים שכואב לי בלי הפסקה מצד שמאל של הפה
לדעתי זה משהו שקשור לשו בינה
אבל עדיין זה כואב ברמות
מה לעשות??
אנונימית
תקחי כדור ומחר תלכי לרופא שיניים
יש סיכוי ששן בינה, אולי דלקת... בכל מקרה לכי מחר לרופא, לדעתי אמורים להכניס אותך בלי תור כי זה מקרה חירום.
בינתיים כדור אמול לעזור
מיד לרופא. איך יומיים את מחכה עם זה
את יכולה לקחת כדור לכאבים
אבל הכי חשוב ללכת לרופא שיניים
זאת יכולה להיות דלקת בגלל צמיחה של שן בינה אולי את צריכה אנטיביוטיקה, יכול להיות שזה לא מהשן בינה אולי השן ליד צריכה טיפול שורש בכל מקרה צריך שרופא יסתכל לראות שהכל בסדר