10 תשובות
לא
אנונימית
כן.
אפשר לדעת מה התכלית של השאלה?
אפשר לדעת מה התכלית של השאלה?
לא ובגלל זה אני לא הולכת יותר לים
(ואני מאוד אוהבת את הים)
(ואני מאוד אוהבת את הים)
אנונימית
למה שלא תלכי לים ?
בכלל לא
כן
יש לי צנוע יחסית
יש לי צנוע יחסית
וואלה לא
וזה למה הפעם האחרונה שלבשתי בגד ים הייתה מלפני 3 שנים פחות או יותר
וזה למה הפעם האחרונה שלבשתי בגד ים הייתה מלפני 3 שנים פחות או יותר
לא
משתנה מיום ליום ומבגד ים לבגד ים
לא כלכך
באותו הנושא: