39 תשובות
לא, כי כנראה לא תהיה משיכה
לא
אנונימית
יכול להיות, תלוי באישיות ועם נוצר בינינו חיבור ופיתחתי רגשות
אבל זה יכול לקרות וזה כבר קרה לי
אבל זה יכול לקרות וזה כבר קרה לי
אני בת אבל אם הוא לא נראה טוב אבל הוא לא מזניח את עצמו אז אין לי בעיה
לא כי אין דבר כזה בת לא יפה
אנונימי
כן אם זה אופי טוב
אין דבר כזה מכוערת או מכוער זה עניין של טעם ואם אני לא נמשכת למה שאני אצא איתו מההתחלה? אם הוא מכוער ואני נמשכת מה אכפת לי
לא, לא יהיה משיכה וזה תלוי אם היא מכוערת על פי החברה אבל אני רואה בה יהלום
כנראה שלא
לא
אנונימית
עם אתה אוהב את האופי שלה, ואתה מתחיל להתאהב בה, אתה תתחיל להרגיש לא איכפת לך איך היא נראית, כי הכי חשוב זה שכייף לכם
אם היא הייתה חברה שלי קודם והייתי מתחברת אליה וזה אז יש מצב שהייתי גם מפתחת רגשות והנראות לא תפריע בכלל, אבל אם זה מההתחלה אז כנראה שלא הייתה משיכה ממש, אז כנראה שלא
זה פשוט תלוי אם אני אכיר את האופי שלה לפני, כי אז לזה אני אמשיך ולא לנראות
זה פשוט תלוי אם אני אכיר את האופי שלה לפני, כי אז לזה אני אמשיך ולא לנראות
אני לא אמשך אליו אז לא
כן הייתי, האופי זה הדבר שמשנה לא המראה
בהחלט
תלוי באיזה אופן הוא מכוער
כנראה שלא, משיכה זה גם חשוב
אני פיזית נמשכת למכוערים
אז כן
אם הוא מושך אותי כמובן
אז כן
אם הוא מושך אותי כמובן
יופי זה בעיניי המתבונן
לא...
אני לא אמשך אליו
אני לא אמשך אליו
^^^^^^^^^^^^^^(שמכונה הפיימוסית)
אבל זה ממש לא נכון, כשאת מתאהבת זה אחרי תהליך של הדלקות על הוייב ויופי של בן אדם וממש לא להפך, ואז לפני שאת רשמית נאהבת בבן אדם את מכירה את האופי שלו ואם את גם נמשכת עליו מבחינת היופי ומקבלת את האופי שלו וזה בריא לך והקשר הדדי, אז את מתאהבת, אבל זה ממש לא נובא ראשונית בגלל האופי.
ולשאלתך, לדעתי אין בן אדם מכוער, יש בני אדם שונים עם וייב שונה וכל אחד יכול להימשך לבן אדם שונה עם וייב שונה, אם אני נמשך לבן אדם שבעיני נראת יפה, ויש לה גם בנוסף אופי בריא ומתאים (ולא לא *רק* אופי ותפסיקו בכוונה לפסול יופי כי המשיכה גם חשובה) ובעיניי אחרים היא לא יפה אני אצא איתה, בגלל שבעיני היא יפה וגם בריא ומתאימה לי לקשר ויחס בריא.
אבל זה ממש לא נכון, כשאת מתאהבת זה אחרי תהליך של הדלקות על הוייב ויופי של בן אדם וממש לא להפך, ואז לפני שאת רשמית נאהבת בבן אדם את מכירה את האופי שלו ואם את גם נמשכת עליו מבחינת היופי ומקבלת את האופי שלו וזה בריא לך והקשר הדדי, אז את מתאהבת, אבל זה ממש לא נובא ראשונית בגלל האופי.
ולשאלתך, לדעתי אין בן אדם מכוער, יש בני אדם שונים עם וייב שונה וכל אחד יכול להימשך לבן אדם שונה עם וייב שונה, אם אני נמשך לבן אדם שבעיני נראת יפה, ויש לה גם בנוסף אופי בריא ומתאים (ולא לא *רק* אופי ותפסיקו בכוונה לפסול יופי כי המשיכה גם חשובה) ובעיניי אחרים היא לא יפה אני אצא איתה, בגלל שבעיני היא יפה וגם בריא ומתאימה לי לקשר ויחס בריא.
אם זה גבר לא
אם זאת אישה כנראה שכן, בחיים לא ראיתי אישה מכוערת
אם זאת אישה כנראה שכן, בחיים לא ראיתי אישה מכוערת
אנונימית
כל מי שכותב - "רק אם יש משיכה"
אתם ילדים קטנים שלא מבינים באהבה
אתם ילדים קטנים שלא מבינים באהבה
לא
מהסיבה הפשוטה שאם אני מתחיל עם מישהי זה כי היא יפה וזה גם חלק חשוב מאוד מזוגיות שיהיה משיכה
מהסיבה הפשוטה שאם אני מתחיל עם מישהי זה כי היא יפה וזה גם חלק חשוב מאוד מזוגיות שיהיה משיכה
כן יצאתי עם מישהו כזה עד שגיליתי שבפנים שלו כמו הבחוץ
^^^מסכימה ומחזקת, רוב אלו שאומרים את זה נשארים רווקים ולא מבינים למה או שהם מוצאים את עצמם בעתיד מתגרשים בגיל 30 +2 ילדים
לא
אכפת לי גם מהיופי לא רק מהאופי
אכפת לי גם מהיופי לא רק מהאופי
כן
חד משמעית אחרי שהייתי מכיר אותה
ממש תלוי כאילו כנראה את שואלת כי את חושבת שאת מכוערת וככל הנראה שזה לא נכון ככל הנראה את ממש יפה, אבל כנראה שלא אבל זה ממש תלוי בסיטואציה
אם אני לא נמשכת מינית זה בעיה עבורי אני בן אדם שמראה אהבה דרך מגע..
כן. כאילו קרה לי שהכרתי מישהי שאהבתי את האופי שלה היא הייתה משוגעת ואני אוהב את זה אצל נשים, ובפנים היא לא נראת טוב.
לא
כל אלו עכשיו שכותבים שהם יוצאים עם מישהי/ו כי יש משיכה, לכן יש להם 10 אקסיות/ים או יותר
אנשים מדברים כל הזמן רק על אופי נכון שזה הרבה יורת חשוב אבל גם משיכה זה דבר חשוב וזה שמישהי "מכוערת" כביכול לא אומר שאף אחד לא ירצה אותה לאנשים יש טעמים שונים. בקיצור אופי הרבה יורת חשוב אבל משיכה זה גם מאוד חשוב
לא נראלי
פשוט אני לא נמשך אליה אז....
פשוט אני לא נמשך אליה אז....
כן
אנונימי
כל עוד יש משיכה
אנונימי
אם יש לו אישיות טובה הוא גורם לי להרגיש טוב אז כן .
(ואני מדברת על חתונה )
הייתי רוצה להזדקן עם מישהו שיגרום לי להרגיש טוב (הכוונה לא במין)
מזה יעזור לי להזדקן עם מישהו חתיך
שלא יעיל לכלום
(ואני מדברת על חתונה )
הייתי רוצה להזדקן עם מישהו שיגרום לי להרגיש טוב (הכוונה לא במין)
מזה יעזור לי להזדקן עם מישהו חתיך
שלא יעיל לכלום
אנונימית
באותו הנושא: