3 תשובות
כן ברור
תורידי ווצאפ באייפון
ואז בטלפון הישן תכנסי להגדרות ויהיה לך שם צ'אטים ואז העברת צ'אטים
ואז תעבדי לפי ההנחיות בווצאפ
תורידי ווצאפ באייפון
ואז בטלפון הישן תכנסי להגדרות ויהיה לך שם צ'אטים ואז העברת צ'אטים
ואז תעבדי לפי ההנחיות בווצאפ
את בטוחה? אמור להיות גם אייפון
שואל השאלה:
אבל זה נותן לי בטלפון הישן רק "העברת צ'אטים לאנדרואיד"
אין אופציה לאייפון
אבל זה נותן לי בטלפון הישן רק "העברת צ'אטים לאנדרואיד"
אין אופציה לאייפון
באותו הנושא: